Product verkocht, user verdwenen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.729 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waterbeesje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:15

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Topicstarter
Sinds afgelopen november heb ik een contact met Tweaker R om een paar computers te verkopen. Wegens gezondheidsredenen zijner kant is dit een paar keer uitgesteld en afgelopen juni zijn we tot een deal gekomen.
hier gaat het op:https://tweakers.net/aanbod/2987904/fujitsu-passieve-mini-computer.html

Deal was rond, prijs afgesproken, hij heeft betaald en ik heb het pakket verzonden.
Tweaker heeft bevestigd de t&t te ontvangen, en later het pakket gemist. Zou wel worden opgehaald bij het post punt.

Nu is het pakketje vandaag terug gekomen bij mij en ik wil aan de tweaker vragen wat we er nu mee gaan doen... maar dat is niet mogelijk omdat de tweaker is uitgeschreven.

Enig aanknopingspunt is dat deze tweaker een mail adres heeft gegeven voor de t&t. Ik heb daar ook een mailtje heen gestuurd in de hoop dat hij deze leest.
Uiteraard wil ik hier op een goede manier een eind aan breien.
Mocht er een mod willen meelezen: Laatste bericht is van 27 juni, in mijn lijst berichtjes momenteel het tweede.

Nu, waarom dan deze post?
Ik hoop dat deze tweaker zijn mail leest, maar misschien leest hij deze post eerder om opnieuw in contact te komen.
Anderzijds: mocht een mod een hint hebben waarom het account is gesloten hoor ik dat ook graag.

Mocht ik geen contact krijgen met deze tweaker, hoe los ik dit dan het beste op? De computers zijn van hem, maar staan nu hier...

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 15:59
Heb je zijn bankrekeningnummer? Dan zou je 1 cent over kunnen maken naar hem met je contact gegevens erbij, misschien neemt hij dan contact met je op?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Topicstarter
urk_forever schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 14:15:
Heb je zijn bankrekeningnummer? Dan zou je 1 cent over kunnen maken naar hem met je contact gegevens erbij, misschien neemt hij dan contact met je op?
Goed idee! Dat heb ik inderdaad, dus als hij over een paar dagen nog niet heeft gereageerd op de mail kan ik dat doen.

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllesKan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-05-2023
urk_forever schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 14:15:
Dit dus. Zelfs als de Tweaker overleden zou zijn is er altijd wel iemand die toegang krijgt tot zijn bankrekening, bij een emailaccount is die kans een stuk kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:12

AvK

Ready Set Go

Je schrijft gezondheids redenen. Misschien ligt hij in het ziekenhuis oid?
Wel raar dat zijn Tweakers account weg is.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 09:59
Gewoon doen wat je redelijkerwijs kunt doen, en verder afwachten. Als het uit de hand loopt qua radiostilte is het niet jouw schuld, in ieder geval.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Topicstarter
AvK schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 14:23:
Je schrijft gezondheids redenen. Misschien ligt hij in het ziekenhuis oid?
wel raar dat zijn Tweakers account weg is.
Nou, dit dus. Ik hoop uiteraard dat dit niet zo is, maar dit is mogelijk met zijn omschrijvingen.
Maar dan zou ik mijn Tweakers account niet ineens opheffen / op laten heffen.
Verder een tweaker met voldoende goede ervaringen, dus voor mij ook nergens een reden tot "extra voorzichtigheid". Ik zou het ook niet heel spannend vinden als dit contact een weekje extra stil bleef. Doosje staat hier gewoon en is ook ongeopend.
Negakinu schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 14:30:
Gewoon doen wat je redelijkerwijs kunt doen, en verder afwachten. Als het uit de hand loopt qua radiostilte is het niet jouw schuld, in ieder geval.
Dat probeer ik zo ook ja :)

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:23

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

@Waterbeesje De betreffende user lijkt gebanned te zijn. Als het goed is heb je zowel een adres als een e-mail adres ontvangen. Dat lijken mij voldoende aanknopingspunten mocht je contact willen zoeken.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Topicstarter
Bor schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 14:37:
@Waterbeesje De betreffende user lijkt gebanned te zijn. Als het goed is heb je zowel een adres als een e-mail adres ontvangen. Dat lijken mij voldoende aanknopingspunten mocht je contact willen zoeken.
Daar hoop ik ook op :)
Ik ga er in ieder geval mijn best voor doen.

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waterbeesje

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Topicstarter
Kleine update, gewoon om dingen een beetje bij elkaar te houden en gestructureerd op te sommen.

Vandaag nog niks gehoord van de andere kant, dus ik heb de 1ct methode toegepast.

En wie weet leest de andere kant het hier eerder dan op het rekeningafschrift :)

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Topicstarter
Voor de vorm: vandaag (29 juli) opnieuw een mailtje en een cent overgemaakt.
Nog geen contact kunnen krijgen helaas.

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Waterbeesje

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Topicstarter
Update: vandaag is er weer mail contact met de koper, dankzij de rekening-methode!

Gelijk hebben we nieuwe afspraken gemaakt om opnieuw te gaan verzenden.
(Met de bijkomende excuses van zijn kant)

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Honesty
  • Laatst online: 01:33

Honesty

kattenneus!

vind dat je het netjes hebt opgelost en veel moeite hebt gedaan, respect!

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Topicstarter
Honesty schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 14:50:
vind dat je het netjes hebt opgelost en veel moeite hebt gedaan, respect!
Thanks!

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 23:23

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Mooi dat het gelukt is. Gezien de betreffende user hier gebanned is en er verder geen discussiewaarde meer is nu er contact is gelegd ga ik het topic sluiten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.