Ik zoek een?
Tablet
Wat is je budget?
€250
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Tablet zal voornamelijk gebruikt worden tijdens vis sessies en zal dienen voor oa offline films/series te bekijken, beetje Yt, en een Dieptemeter op aan te sluiten.
Wat heb je zelf al gevonden?
-Lenovo Tab P11 € 189,-
-Huawei MediaPad M5 (Demo toestel €100 met volledige wettelijke garantie)
-Lenovo Tab M10 Plus (3rd Gen) € 169
Welke vragen heb je hier nog over?
De Huawei gisteren gezien, scherm zag er voor mij zeer goed uit dus wil zeker niet achteruit gaan qua scherm, echter twijfel ik over de software ondersteuning dacht ook dat deze maar tot android 9 gaat.
Beide Lenovo's nog niet gezien, doen deze onder voor de Huawei M5 en zijn er evt nog andere tablets die de moeite zijn om aan men lijst toe te voegen?
Accucapaciteit/duur is voor me belangrijk en de beeldkwaliteit en wil niet kleiner dan 10' gaan
Tablet
Wat is je budget?
€250
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Tablet zal voornamelijk gebruikt worden tijdens vis sessies en zal dienen voor oa offline films/series te bekijken, beetje Yt, en een Dieptemeter op aan te sluiten.
Wat heb je zelf al gevonden?
-Lenovo Tab P11 € 189,-
-Huawei MediaPad M5 (Demo toestel €100 met volledige wettelijke garantie)
-Lenovo Tab M10 Plus (3rd Gen) € 169
Welke vragen heb je hier nog over?
De Huawei gisteren gezien, scherm zag er voor mij zeer goed uit dus wil zeker niet achteruit gaan qua scherm, echter twijfel ik over de software ondersteuning dacht ook dat deze maar tot android 9 gaat.
Beide Lenovo's nog niet gezien, doen deze onder voor de Huawei M5 en zijn er evt nog andere tablets die de moeite zijn om aan men lijst toe te voegen?
Accucapaciteit/duur is voor me belangrijk en de beeldkwaliteit en wil niet kleiner dan 10' gaan
[ Voor 4% gewijzigd door Funky22 op 06-07-2022 11:52 ]
https://discord.gg/x8uWt9