-HELP- Res. Evil: code Veronica

Pagina: 1
Acties:

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 13:40
Een geweldig spel, alleen nu zit ik al een tijdje vast.. en dan wordt het spel ineens een stuk minder leuk. Ik hoop dat er mensen zijn die het spel ook gespeeld hebben, en die begrijpen waar ik het over heb.

=> Op een gegeven moment vond ik een pianorol die ik in een piano kon stoppen (zo'n piano die dus vanzelf speelt). Hierdoor ging er een deurtje open waarin een blauwe kever-sierraad lag. Dit blauwe kever-ding stopte ik vervolgens op een 'muziekdoos', waarin een opening zat voor de blauwe kever.
RESULTAAT: het deurtje van de muziekdoos ging open (mededeling luidde: "De box has opened..") Maar hier houdt het op. Ik heb geen idee meer wat ik nu moet doen.

Er moet hoogstwaarschijnlijk een LP in de muziekdoos, maar ik weet niet waar ik die kan vinden.. Ik weet overigens ook niet of dit wel de eerstevolgende stap is die ik moet uitvoeren..

-Het alarm heb ik uitgeschakelt, door in te zoemen met de
beveiligingscamera.
-Ik moet nog 1 zo'n 8-hoekig ding, daar bij het vliegtuig (als je op het knopje drukt gebeurt er niets, je moet 3 van die 8-hoekige dingen naast elkaar hebben; ik heb er dus al 2 gevonden).

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? Vraag ook gerust om meer informatie.

thx ;)!

" Play the violent strings of my symphony "