Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-05 13:55

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Topicstarter
Beste,

Ik wil het hier hebben over prepaidbetaalmethoden.

Een daarvan is Paysafecard.
Ander prepaidbetaalmethode ken ik niet. (behalve die van PSN en Xbox live).

In het verleden kon je in Nederland een Wallie card te kopen. Tegenwoordig is Paysafecard geworden.
Mensen gebruikten het voor lidmaatschap op Runescape, voor spullen op Habbo etc.

Afgelopen week wilde ik na jaren geen gebruikt van gemaakt te hebben... weer een Paysafecard kopen.
Op veel webshops zag ik dat een voor een code van 10 euro...nog bijna 3 euro aan servicekosten bovenop moet betalen. Dat wilde ik niet....dus ik ging naar een stenen winkel.
Ik ging naar een AKO...wat blijkt? Ze hebben het niet. Oke, dat kan gebeuren...ik ging verder naar een Dirk supermarkt...Hé, daar hebben ze ook niet.

Ik begreep er niets van....Want als je een willekeurig adres invult op deze site dan zie namen als Albert Heijn, Jumbo, Dirk, AKO, Primera etc...het aanbieden. https://www.paysafecard.com/nl/verkooppunt-vinden-1/

Kennen jullie een stenen winkel waar je Paysafecard wel kan halen?
En heb je in een stenen winkel ook te maken met servicekosten?

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:01

Qwerty-273

Meukposter

Het is niet een product dat ze hebben liggen. Het is een bonnetje dat ze uit kunnen printen op de kassa. Van jouw eigen link:
Kent de verkoper paysafecard niet? Geen probleem!
Je bent in een verkooppunt, maar het personeel kan je geen paysafecard verkopen? Mocht dit toch gebeuren, laat dan de paysafecard-verkoophandleiding aan de verkoper zien.
Heb je dat (deze melding en de handleiding) aan de medewerker van de AKO en Dirk waar je bent geweest laten zien?

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-05 13:55

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Topicstarter
Qwerty-273 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 08:46:
Het is niet een product dat ze hebben liggen. Het is een bonnetje dat ze uit kunnen printen op de kassa. Van jouw eigen link:

[...]

Heb je dat (deze melding en de handleiding) aan de medewerker van de AKO en Dirk waar je bent geweest laten zien?
Nee, maar zag inderdaad dat ze naar een papiertje/barcode zochten die in de schappen zou hangen. En die hing dus daar niet.
Ik zal het nog een keer vragen.

[ Voor 4% gewijzigd door MedionAkoya op 06-07-2022 11:36 ]

Trein?