Toon posts:

[Python] Hoe een module importen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mcrenfrum
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 11-07-2022
Momenteel ben ik bezig met een boek om mijzelf python aan te leren. Nu is het de bedoeling dat ik een module importeer, om vervolgens deze te kunnen gebruiken in mijn programma. Deze module heb ik gedownload naar mijn computer, en het betreft een .py bestand. Alleen nu hoe verder? In het boek wordt het verder niet uitgelegd. Is er iemand die het mij stap voor stap kan uitleggen? Ik ben echt een beginner op dit gebied, heb het geprobeerd op te zoeken hoe het moet, maar ik kom er niet uit.

Groetjes,
Charlotte

Alle reacties

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Dat je een beginner bent is niet erg, maar heb je al verder gekeken dan alleen je boek? Er zijn een hoop zaken te vinden namelijk. We gaan er hier stiekem vanuit dat je al wat hebt gezocht en wat meer info hebt gelezen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have star problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Misschien kom je hier verder mee op weg: https://docs.python.org/3.10/tutorial/modules.html# :)

My favorite programming language is solder.

• Raynman
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:26
Misschien ook handig om te vermelden om welk boek het gaat?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:46
Programmeren leer je niet uit een boek, programmeren leer je van internet. Letterlijk 1 google actie en je hebt precies wat je wilt weten.

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
PhilipsFan schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 19:49: