Belgische zoekresultaten+reclames na Belgische WiFi

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenberg
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 05-12-2023
Hi mede Tweakers,

Ik ben onlangs in Antwerpen geweest en heb daar in het hotel op de WiFi gezeten. Nadat ik terug ben gekomen in Nederland krijg ik veelvuldig Belgische reclames (o.a. op Spotify) en zoekresultaten in Google.

Ook krijg ik meldingen als ik inlog bij bijvoorbeeld Bol.com of andere accounts dat er vanuit Brussel(?) wordt ingelogd op mijn account terwijl ik gewoon in Nijmegen ben op dat moment.

Weet iemand wat het euvel is en hoe ik dit op kan lossen? Ik heb een iPhone 11.

Alvast bedankt voor de reactie(s)!

Groet,
Greenberg

Beste antwoord (via Greenberg op 11-07-2022 15:18)

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:45
Heb je toevallig een VPN gebruikt naar je eigen thuisnetwerk?

Tijdens mijn vakanties gebruik ik ook een VPN naar mijn thuisnetwerk en dan komt het voor dat de locatie van mijn thuisnetwerk verhuist naar de vakantielocatie. Na een paar weken komt dat vanzelf wel weer goed. Tot die tijd kan het best irritant zijn.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:37
Telefoon al een herstart gegeven?

Anders netwerk instellingen reset geven proberen.

En je browsergeschiedenis wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenberg
Dank voor je reactie!

Allemaal al gedaan, maar nog steeds hetzelfde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik ben recent een week in Parijs geweest en het duurde 3(!) weken voor Google stopte met Maps standaard openen in Parijs, Franse Google Shopping linkjes geven, Franse ads op Youtube tonen en zelfs suggesties voor Franse series op mijn AndroidTV. Dat kan dus wel goed kloppen.

Dat sites als Bol.com dan aangeven dat je in Brussel zou zijn vind ik wel een vreemd verhaal.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:45
Heb je toevallig een VPN gebruikt naar je eigen thuisnetwerk?

Tijdens mijn vakanties gebruik ik ook een VPN naar mijn thuisnetwerk en dan komt het voor dat de locatie van mijn thuisnetwerk verhuist naar de vakantielocatie. Na een paar weken komt dat vanzelf wel weer goed. Tot die tijd kan het best irritant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenberg
Het was inderdaad de VPN. Die stond nog op Belgie. Inmiddels gereset en alles is weer Nederlands. Thnx voor jullie hulp!
Pagina: 1