Waar de laptop voor gebruikt zal worden:
De laptop zal gebruikt worden voor mijn studie (Informatica). Het laptop moet dus zware programma's kunnen draaien. Verder zal het gebruikt worden om films en series op te kijken.
Merkvoorkeur:
Ik heb niet echt een merkvoorkeur, maar nu gebruik ik het merk lenovo voor mijn studie en ik loop best wel tegen problemen aan. Bijvoorbeeld: Laptop crasht soms wanneer ik het programma eclipse run en ook veel toetsen onder mijn toetsenbord doen het niet, (er zit geen vuil of etensresten onder). Dus ik heb liever geen lenovo meer als laptop.
Budget:
Mijn budget is 1000. Maar ben bereid om een extra 200 euro te investeren als het nog een betere laptop oplevert die langer meegaat.
Eisen:
- maximaal 15,6 inch scherm, hoe kleiner hoe beter.
- Ryzen 5/ Ryzen 7/ i7 8th of 9th gen
- DDR4
- Minimaal 256gb SSD
- Minimaal 16gb geheugen
- gtx of rtx
Mijn vragen zijn:
- Hebben jullie tips voor een laptop die aan deze eisen voldoet?
- Welke processor is eigenlijk beter? Ryzen 7 of i7?
Alvast super erg bedankt
De laptop zal gebruikt worden voor mijn studie (Informatica). Het laptop moet dus zware programma's kunnen draaien. Verder zal het gebruikt worden om films en series op te kijken.
Merkvoorkeur:
Ik heb niet echt een merkvoorkeur, maar nu gebruik ik het merk lenovo voor mijn studie en ik loop best wel tegen problemen aan. Bijvoorbeeld: Laptop crasht soms wanneer ik het programma eclipse run en ook veel toetsen onder mijn toetsenbord doen het niet, (er zit geen vuil of etensresten onder). Dus ik heb liever geen lenovo meer als laptop.
Budget:
Mijn budget is 1000. Maar ben bereid om een extra 200 euro te investeren als het nog een betere laptop oplevert die langer meegaat.
Eisen:
- maximaal 15,6 inch scherm, hoe kleiner hoe beter.
- Ryzen 5/ Ryzen 7/ i7 8th of 9th gen
- DDR4
- Minimaal 256gb SSD
- Minimaal 16gb geheugen
- gtx of rtx
Mijn vragen zijn:
- Hebben jullie tips voor een laptop die aan deze eisen voldoet?
- Welke processor is eigenlijk beter? Ryzen 7 of i7?
Alvast super erg bedankt