Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• stevenvanbauwel
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 04-07-2022
Beste,

Ik moet mijn zonnepanelen tijdelijk loskoppelen voor dakwerken. Ik vind jullie suggesties over hoe dat te doen in deze post. OK.
Mijn vraag is: Ik geniet een subsidie op de geproduceerde elektriciteit (terugdraaiende meter, nog even). Kan ik de zonnepanelen en de omvormer tijdelijk loskoppelen, en terug aankoppelen op hetzelfde licentienummer, zodat ik de subsidie niet verlies?

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:39

DukeBox

loves wheat smoothies

stevenvanbauwel schreef op maandag 4 juli 2022 @ 09:39:
Mijn vraag is: Ik geniet een subsidie op de geproduceerde elektriciteit (terugdraaiende meter, nog even). Kan ik de zonnepanelen en de omvormer tijdelijk loskoppelen, en terug aankoppelen op hetzelfde licentienummer, zodat ik de subsidie niet verlies?
Hoe/waar is dat licentie nummer gekoppeld aan je opbrengst ? Als je elektriciteit uitvalt heb je toch een soortgelijke situatie ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Nicootje077
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-11 13:19
Markeer VOOR het loshalen alle kabels, zodat ze weer goed terug worden aangesloten
plaats een vochtdichte bescherming over alle losse connectoren
Tevens nummer alle panelen en optimizers zodat ze weer op dezelfde plek terugkomen.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:23

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

@stevenvanbauwel je hebt een eigen topic, want iemand anders zijn topic kapen met een heel andere vraag is niet zo lief.

Gaat om belgie neem ik aan?

Wise enough to play the fool