Nederlandse Dell customer service?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byaku_chan
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 26-08-2022
Ik overweeg om een nieuwe monitor van de Dell.nl website zelf te kopen maar ik kwam een schrikbarende slechte reviews tegen over Dell in Nederland. O.a. klachten van mensen die kapotte producten geleverd kregen, geen geld na retour hebben ontvangen, bestellingen die opeens geannuleerd worden etc.

Nu vroeg ik mij af of mensen hier ook dezelfde soort ervaringen hebben met Dell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeviginti
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 15-09 13:35
Die klachten zullen niet uit de lucht komen vallen, wel is standaard het aantal negatieve reviews groter dan de werkelijkheid; mensen met een positieve ervaring zijn niet uit op 'wraak' of het behoeden van anderen, vandaar.

Ik heb zelf nooit een monitor daar gekocht. Als er veel klachten zijn zou ik (tenzij het heel specifiek is) een andere monitor of verkoper zoeken. Je kan ook mede-tweakers vragen om advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muisje1997
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 03-08-2022
ik heb er zelf een gaming monitor besteld met pixel garantie
na half jaar waren er dooie pixels te zien
met 1 simpel telefoontje naar een speciaal support nummer was er een advanced exchange aangemaakt
diezelfde week had ik nieuw scherm binnen later gebeld met UPS om het oude scherm op te laten halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aminam
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:43
De support op de zakelijke producten heb ik al wel jaren ervaring mee en dat is tot nu toe altijd nog naar verwachting geweest. Wel gebeurde het soms dat er voor splinternieuwe en meer niche producten er soms geen reserveronderdelen direct beschikbaar waren. Durf niet te zeggen of het ook reflecteert op particulier.

B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:52

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik zelf heb heel veel goede ervaringen (zeker 300+ support gevallen de laatste 18 jaar) maar ook enkele slechte. Gemiddeld ben ik nog steeds tevreden.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:14
Hier eigenlijk hetzelfde als @DukeBox vooral zakelijk gezien redelijk wat met Dell te maken gehad de laatste 20+ jaar en over het algemeen gewoon een goede ervaring. Privé een stuk minder ervaringen maar ook daar tevreden over de afhandeling die ik had bij een monitor met issues.

Neemt natuurlijk niet weg dat er bij Dell ook mensen werken en er altijd wel eens een vervelende ervaring kan zijn. Zeker wanneer bijvoorbeeld je casus niet binnen de geldende protocollen afgehandeld wil zien, maar bijv. maatwerk verwacht. Het is en blijft een grote organisatie. Zolang je echter gewoon wel de protocollen volgt verwacht ik weinig problemen, al kan het natuurlijk altijd misgaan in een N=1 situatie, dat is niet te voorkomen, eigenlijk bij geen enkele organisatie. Overal worden immers fouten gemaakt. Ik zou me dus ook niet te snel laten leiden door een paar meldingen op een 'online schandpaal' die heb je altijd wel, ook als het 99%+ van de tijd wel goed gaan en de klanten gewoon tevreden zijn over de afhandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingston
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-09 10:45
Probeer het met een korreltje zout te nemen. Op trustpilot zie je bij verschillende electronica leveranciers en postbezorgbedrijven die gemiddeld anderhalve ster hebben van de 5.

Dit soort bedrijven vragen zelf niet om deze reviews, en zodra er iets niet goed gaat met leveringen zijn mensen vaak meteen butt hurt en gaan ze de frustratie maar ergens online zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:47
Ik had een tijdje terug een monitor gekocht. Had er een klein probleempje mee, en kon hem zonder problemen retourneren en geld terug krijgen. Werd zelfs aan huis opgehaald.
Pagina: 1