hallo allemaal, heb een probleempje om het geluid van de tv (Philips The One (70PUS8506) naar mijn av-receiver (Onkyo TX-NR636) te sturen werkt niet zoals het moet, verder zijn er een Panasonic BR-speler en een playstation 4 op de onkyo aan gesloten via een hdmi kabel, deze twee doen het perfect zowel voor beeld als geluid, wil ik echter Netflix kijken of disney+, prime movie en streamz kijken dan word het geluid van al deze steamingsdiensten automatisch via bluetooth naar de Onkyo gestuurd dit geluid is lang niet kwalitatief genoeg en loopt zelfs niet synchroon met het beeld,
de aansluitingen van de componenten is als volgt:
de BR-speler is met een hdmi kabel aangesloten op de onkyo (hdmi ingang BR/DVD)
de playstation 4 is ook met een hdmi kabel aangesloten op de onkyo(hdmi ingang GAME)
dan vertrekt er een hdmi kabel van de onkyo via de hdmi uitgang (OUT MAIN HDCP2.2 ARC) die naar de tv moet, deze hdmi kabel is op de tv aangesloten op hdmi 1 ARC,
al het geluid en beeld van de BR-speler en playstation lopen perfect, maar zoals ik al zij alle streamingsdiensten die vanuit de tv vertrekken naar de onkyo dan loopt het geluid automatisch via bluethoot wat doe ik verkeerd, hoe los ik dit op om het geluid en beeld perfect via de receiver te laten verlopen ....graag jullie ondervindingen, alvast bedankt
de aansluitingen van de componenten is als volgt:
de BR-speler is met een hdmi kabel aangesloten op de onkyo (hdmi ingang BR/DVD)
de playstation 4 is ook met een hdmi kabel aangesloten op de onkyo(hdmi ingang GAME)
dan vertrekt er een hdmi kabel van de onkyo via de hdmi uitgang (OUT MAIN HDCP2.2 ARC) die naar de tv moet, deze hdmi kabel is op de tv aangesloten op hdmi 1 ARC,
al het geluid en beeld van de BR-speler en playstation lopen perfect, maar zoals ik al zij alle streamingsdiensten die vanuit de tv vertrekken naar de onkyo dan loopt het geluid automatisch via bluethoot wat doe ik verkeerd, hoe los ik dit op om het geluid en beeld perfect via de receiver te laten verlopen ....graag jullie ondervindingen, alvast bedankt