Lorem
[ Voor 99% gewijzigd door doravdbuurt op 08-05-2024 13:57 ]
[ Voor 99% gewijzigd door doravdbuurt op 08-05-2024 13:57 ]
[ Voor 8% gewijzigd door perform93 op 04-07-2022 18:54 ]
Zowel bij mijn vorige als huidige werkgever was het heel normaal dat frontend developers of bezig waren met pixel perfect of met logica / state management. Zoals je zelf zo te zien ook al hebt ontdekt zijn dat twee best wel andere dingen die ook om een best wel andere skill set vragen. Zelf ben heb ik juist 5 jaar frontend development gedaan en letterlijk nooit CSS geschreven, en ik zou het uberhaupt ook niet meer kunnen (de laatste keer dat ik dat heb gedaan was een portfolio site tijdens mijn studie).doravdbuurt schreef op maandag 4 juli 2022 @ 17:48:
Ik vraag mij af hoeveel bedrijven er zitten te wachten op een front-ender die zich niet verder in Javascript/Typescript en JS frameworks wil verdiepen.
Ah misschien valt het bij mij nu erg op omdat ik de enige ben die zich hierop richt. Merk je dan ook dat hier even veel vraag naar is binnen bedrijven? Ik twijfel dus heftig of ik mijzelf niet in de vingers snijd als ik naar design switch, of dat het juist niet uitmaakt.RagingPenguin schreef op maandag 4 juli 2022 @ 19:08:
[...]
Zowel bij mijn vorige als huidige werkgever was het heel normaal dat frontend developers of bezig waren met pixel perfect of met logica / state management.
Ja dat is slim inderdaad. Bij mijn huidige werkgever worden nu meer uitgebreide applicaties gemaakt voor langere periodes die echt voor de technische front-ender zijn. Ik ga er nog over nadenken, thanks.perform93 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 18:53:
Wellicht als frontender door gaan, maar dan met een focus op het maken van websites i.p.v. webapplicaties? Die hebben toch minder snel complexe logica nodig die je dan in javascript zou moeten bouwen of die een frontend framework nodig hebben.
Waarbij je wel rekening mee moet houden dat de vraag naar simpele websites wel een stuk minder is dan webapplicaties. Tegenwoordig heb je daar simpelweg Wordpress of iets anders voor om die behoefte te vervullen.doravdbuurt schreef op maandag 4 juli 2022 @ 21:15:
[...]
Ja dat is slim inderdaad. Bij mijn huidige werkgever worden nu meer uitgebreide applicaties gemaakt voor langere periodes die echt voor de technische front-ender zijn. Ik ga er nog over nadenken, thanks.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq