Genexis gigabit converter

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomLeeuwarden
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23-05 15:17
Beste Tweakers,

Ik zit bij tweak voor mijn internet, gigabit glas stabiel doet wat het moet doen.

Nu heb ik sinds afgelopen zaterdag geen internet.

De Genexis kast die van glas utp maaltijd ermee opgehouden. Zeer vervelend maar kan gebeuren.

Nu wil het zo zijn dat ik een monteur afspraak moet maken bij tweak ook geen probleem. Wat wel een probleem is is dat die monteur afspraak pas 11 Juli kan. En ik een volle week zonder internet zit.

Ik vraag mij wel af hoe of waarom. De medewerkers die ik gesproken heb waren zoals altijd heel vriendelijk dat is bij tweak wel altijd heel fijn. Maar zij zeiden dat het nogal druk is vanwege nieuwe aansluitingen. Maar het kan toch niet zo zijn dat je als vaste klant achteraan moet sluiten. Voelt een beetje alsof ze je geld al hebben dus moeite hoeven ze niet meer te doen.

Zijn er meer die hier ervaring mee hebben en of die voor mij de Genexis kunnen vervangen (als dat überhaupt mag)

Ik ben verder echt wel te spreken over tweak nooit gedoe weinig tot geen storing en snel opgelost over het algemeen maar zodra er een verhuizing of monteur afspraak moet komen zit je te wachten. En dat vind ik ronduit slecht.

Wie kan mij hier verder mee helpen.

Groetjes Thom

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:17
Kan je ze niet tijdelijk om een 4g/5g modem/verbinding vragen? Sommige providers bieden dat.

Anders een vergoeding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomLeeuwarden
Na een redelijke (vriendelijke) woordenwisseling gaan ze kijken of ze een monteur op redelijke termijn kunnen vinden. Maar wat een redelijke termijn is is een vraag natuurlijk.

De vergoeding ga ik wel achter aan mocht het wel 11 Juli worden. En een 4g of 5g verbinding zou werken als ik niet overal alles bekabeld heb en geen wifi op de pc heb. Maar mocht ik wel een extra dosis mbs bestellen bij mijn mobiele abbo dan ga ik dat wel declareren of proberen in elk geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:17
ThomLeeuwarden schreef op maandag 4 juli 2022 @ 13:50:
Na een redelijke (vriendelijke) woordenwisseling gaan ze kijken of ze een monteur op redelijke termijn kunnen vinden. Maar wat een redelijke termijn is is een vraag natuurlijk.

De vergoeding ga ik wel achter aan mocht het wel 11 Juli worden. En een 4g of 5g verbinding zou werken als ik niet overal alles bekabeld heb en geen wifi op de pc heb. Maar mocht ik wel een extra dosis mbs bestellen bij mijn mobiele abbo dan ga ik dat wel declareren of proberen in elk geval!
Vaak sturen ze gewoon een 4g/5g modem op die je dan bekabeld kan aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomLeeuwarden
Kan wel eens bij hun horen inderdaad! Goede tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-05 13:26

RammY

Dát!

Je kunt je fiber natuurlijk ook zelf in een glas converter drukken.
Dingen kosten de wereld niet en heb je ook nog eens een backup voor het geval je Genexis er weer eens mee kapt.

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:33

vr6-only

Blub Blub

Je kunt op deze website de gewenste nt kopen voor je ftu.

https://webshop.valadis.nl/search/Genexis/

Kun je in ieder geval verder. Vaak is het enkel het adaptertje wat de geest geeft, dus je kunt ook enkel het adaptertje vervangen.

It ain't stupid if it works!

Pagina: 1