Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is voor een vriend van mij en zal vooral gebruikt gaan worden voor games zoals cities skylines en euro truck simulator. Verder zullen er geen veel zwaardere spellen op gaan draaien en als dat later toch moet kunnen we altijd nog uitbreiden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Als het kan onder de 800,- dus er zit nog eventuele rek in het budget, monitor etc. hier buiten gelaten. 900,- is wel echt de max als het echt veel extra prestaties kan geven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er gaat niks mee van een oud systeem, het systeem wordt helemaal nieuw
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Als ik de eisen van de spellen zie die gespeeld moeten worden, denk ik dat onderstaand genoeg moet zijn, maar als dit niet klopt hoor ik het graag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst blijven we wel bij AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen bepaalde eisen, RGB is leuk als het erin zit.
Ga je overklokken?
Nee, niet van plan in ieder geval.
Wat verwacht je van ons?
Eigenlijks wil ik gewoon weten of dit voldoet voor de bovenstaande spellen of dat het slimmer is om toch naar wat anders te kijken. Videokaart lijkt me niet nodig voor deze spellen maar als jullie anders aanraden hoor ik het graag. Ik bouw wel vaker computers maar samenstellen doe ik eigenlijks weinig tot helemaal niet.
Het systeem is voor een vriend van mij en zal vooral gebruikt gaan worden voor games zoals cities skylines en euro truck simulator. Verder zullen er geen veel zwaardere spellen op gaan draaien en als dat later toch moet kunnen we altijd nog uitbreiden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Als het kan onder de 800,- dus er zit nog eventuele rek in het budget, monitor etc. hier buiten gelaten. 900,- is wel echt de max als het echt veel extra prestaties kan geven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er gaat niks mee van een oud systeem, het systeem wordt helemaal nieuw
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Als ik de eisen van de spellen zie die gespeeld moeten worden, denk ik dat onderstaand genoeg moet zijn, maar als dit niet klopt hoor ik het graag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst blijven we wel bij AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen bepaalde eisen, RGB is leuk als het erin zit.
Ga je overklokken?
Nee, niet van plan in ieder geval.
Wat verwacht je van ons?
Eigenlijks wil ik gewoon weten of dit voldoet voor de bovenstaande spellen of dat het slimmer is om toch naar wat anders te kijken. Videokaart lijkt me niet nodig voor deze spellen maar als jullie anders aanraden hoor ik het graag. Ik bouw wel vaker computers maar samenstellen doe ik eigenlijks weinig tot helemaal niet.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600G Boxed | € 170,72 | € 170,72 |
1 | Moederborden | Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 | € 118,95 | € 118,95 |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 RGB Black Edition with LGA1700 | € 43,90 | € 43,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 69,81 | € 69,81 |
1 | Voedingen | Cooler Master V550 Gold-V2 | € 69,90 | € 69,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 91,61 | € 91,61 |
Totaal | € 664,79 |