Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FroZeN83
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 08-07 13:44
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Smart TV 43 inch voor in de slaapkamer voor de kleine meid of partner als die weer eens geen voetbal wilt kijken :)

Wat is je budget?
rond de €400

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om
Deze TV wordt puur gebruikt om youtube kids, netflix, amazon etc te kijken verder geen aansluitingen voor gewone TV of om te gamen alles via WIFI.

Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb er een paar op het oog maar overal lees je bij goedkopere TV's over slechte apps die niet werken of trage menu's etc. Mijn idee Samsung AU8000, TCL 43BP615, GU43AU7199UXZG, LG 43UP77006LB.

Zag de Philips 43PFS6855 in de aanbieding staan maar lees veel klachten over Saphi besturingssysteem.

Wat is nou toch wel een prima TV voor dat budget zonder te ergeren aan trage menu's of apps die niet goed werken.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 20:17
Wellicht niet wat je wilt horen, maar ik zou een "willekeurige" tv kopen en daar een Chromecast met Google TV aanhangen. Dan heb je alles wat je wilt inclusief snelle bediening.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
^ dit. Iedere willekeurige tv, met een goede streamer eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Inderdaad wat @Maverick zegt. Er van uit gaan dat de apps op een goedkope tv niet goed zijn en dit ondervangen met pricewatch: Google Chromecast met Google TV Wit 8GB.
Is nog de afweging of je het eerst probeert om te ervaren of je er mee kunt leven. Of dat je direct de Chromecast er bij neemt zodat je het de familie maar 1 keer hoeft uit te leggen. ;)