Mijn vraag
Vanuit de Mijn KPN app probeer ik een e-sim te installeren.
Na de indentificatie code, download and install
"Please wait... we're waiting for response" (kreeg ik de vorige keer ook)
Na 8 seconden gevolgd door:
"Whoops! Something went wrong, please try again"
Context:
Mijn samsung galaxy fold 3 is drie dagen voor reparatie weg geweest. Tijdens de reparatie heb ik de e-sim teruggezet naar mijn oude flip en dat ging zoals ik gewend ben, zonder problemen.
Nu heb ik, gelukkig lekker vlot, de fold weer terug. Maar het terugzetten van de e-sim lukt niet
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Mijn KPN app
Samsung Galaxy Fold 3 - Android 12
Samsung Galazy Z Flip - Android 12
Ik heb de fysieke simkaart heb ik wel, maar nog niet gevonden.
Ik gebruik normaalgesproken ook een vodafone simkaart voor zakelijk.
Die zit momenteel niet in deze telefoons.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Volgens het KPN forum komt dit vaker voor, verschillende oplossing gesuggereerd.
Herstarten telefoon
Tijdens downloaden E-sim, via simkaart manager QR scanner openen voor installeren E-sim
Ander netwerk proberen, wifi thuis en wifi kantoor geprobeerd.
Opvallend is dat het altijd 8 seconden lijkt te duren voor het 2e bericht komt, misschien een connectie time-out?
Donderdag wel lukte om de esim van de fold naar de flip te zetten, kan het zijn dat er een beperking zit op hoe snel acher elkaar je een e-sim kan overzetten?
Vanuit de Mijn KPN app probeer ik een e-sim te installeren.
Na de indentificatie code, download and install
"Please wait... we're waiting for response" (kreeg ik de vorige keer ook)
Na 8 seconden gevolgd door:
"Whoops! Something went wrong, please try again"
Context:
Mijn samsung galaxy fold 3 is drie dagen voor reparatie weg geweest. Tijdens de reparatie heb ik de e-sim teruggezet naar mijn oude flip en dat ging zoals ik gewend ben, zonder problemen.
Nu heb ik, gelukkig lekker vlot, de fold weer terug. Maar het terugzetten van de e-sim lukt niet
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Mijn KPN app
Samsung Galaxy Fold 3 - Android 12
Samsung Galazy Z Flip - Android 12
Ik heb de fysieke simkaart heb ik wel, maar nog niet gevonden.
Ik gebruik normaalgesproken ook een vodafone simkaart voor zakelijk.
Die zit momenteel niet in deze telefoons.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Volgens het KPN forum komt dit vaker voor, verschillende oplossing gesuggereerd.
Herstarten telefoon
Tijdens downloaden E-sim, via simkaart manager QR scanner openen voor installeren E-sim
Ander netwerk proberen, wifi thuis en wifi kantoor geprobeerd.
Opvallend is dat het altijd 8 seconden lijkt te duren voor het 2e bericht komt, misschien een connectie time-out?
Donderdag wel lukte om de esim van de fold naar de flip te zetten, kan het zijn dat er een beperking zit op hoe snel acher elkaar je een e-sim kan overzetten?