Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan21765
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 24-08-2022
Mijn vraag
Ik heb een Canon ScanFront 220 scanner ,ik kan er geen email mee verzenden ,heeft iemand de Nederlandse handleiding ,of ervaring mee hoe hem in te stellen?
Mvg Jan
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:22
Je vraag klinkt een beetje als ‘Ik heb een strijkijzer maar ik krijg mijn fietsband er niet meer opgepompt’.

De integratie met e-mail is meestal gebaseerd op samenwerking tussen de Canon software en een standaard e-mail programma, maar deze scanner is uit 2009 of zoiets, dus het standaard e-mail programma van toen is vast niet meer op je computer aanwezig. Ik zou gewoon eens een afbeelding scannen hiermee, deze opslaan en dan verder gaan zoeken op ‘hoe verstuur ik een afbeelding’. Je geeft niet aan wat voor software je gebruikt dus meer kan ik hier niet mee helaas.

Edit: ik zie dat dit een scanner is die bedoeld is voor in een netwerk en stand-alone zou moeten kunnen opereren. De handleiding is (in het Engels) gewoon online te vinden, dus begin hier bijvoorbeeld eens: https://www.handleidi.ng/...ront-220/handleiding?p=36

[ Voor 18% gewijzigd door Archer_VC10 op 04-07-2022 09:01 . Reden: Informatie toegevoegd. ]