Recent ben ik verhuisd naar een huurhuis. Vorige bewoner heeft op de meeste plekken in het huis rolgordijnen laten hangen, wat erg fijn is. Echter zijn het in de woonkamer lichtdoorlatende (privacy) rolgordijnen en geven die enorm veel reflectie op mijn OLED tv en daarnaast is de zon soms alsnog irritant. Deze gordijnen hangen op de dag, dus mijn idee was om verduisterende rolgordijnen te halen en die in de dag te plaatsen. Echter ben ik echt totaal geen klusser en heb ik geen idee of dit in de praktijk ook goed zal werken.
Foto's van hoe het er nu uit ziet:
:strip_exif()/f/image/l8DN9zPeujJoQMKI4ohx6udb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cVwnLYnocAd3wkSzXOKpCt3X.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8S3ly4xHdyvPEd3vPCKG5z9I.jpg?f=fotoalbum_large)
Het vervelende is volgens mij ook, die strook aan raam net boven het kiepraam. Geloof dat de meeste rolgordijnen op het kozijn van het kiepraam worden geplaatst. Zou eventueel die strook erboven nog met folie of zo kunnen afplakken maar weet niet of dat mooi wordt en de verhuurder dat een goed idee vind.
Als iemand betere oplossingen geeft dan hoor ik het graag. Heb ook al gedacht aan verduisterende gordijnen maar de huidige rolgordijnen hangen al tegen het plafond aan dus weet niet hoe ik dan daar nog rails bij moet ophangen.
Foto's van hoe het er nu uit ziet:
:strip_exif()/f/image/l8DN9zPeujJoQMKI4ohx6udb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cVwnLYnocAd3wkSzXOKpCt3X.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8S3ly4xHdyvPEd3vPCKG5z9I.jpg?f=fotoalbum_large)
Het vervelende is volgens mij ook, die strook aan raam net boven het kiepraam. Geloof dat de meeste rolgordijnen op het kozijn van het kiepraam worden geplaatst. Zou eventueel die strook erboven nog met folie of zo kunnen afplakken maar weet niet of dat mooi wordt en de verhuurder dat een goed idee vind.
Als iemand betere oplossingen geeft dan hoor ik het graag. Heb ook al gedacht aan verduisterende gordijnen maar de huidige rolgordijnen hangen al tegen het plafond aan dus weet niet hoe ik dan daar nog rails bij moet ophangen.