Vraag

• Rigimoken
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 04-07-2022
Mijn vraag
ik ben toe aan een nieuwe telefoon. Ik heb nu een Samsung 9plus, ik heb altijd Samsung uit de S serie gehad en ben hier ook goed aan gewend.
Ik twijfel nu tussen de S21 FE, de S21 en de Oppo Reno 7 4G.
Wat raden jullie mij aan om voor te gaan?
Gr R

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Josk79
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01:53
Welke voldoet het meeste aan je wensen? Die zou ik nemen.

• Rigimoken
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 04-07-2022
Alle 3 wel iets, vind het lastig, vandaar advies gevraagd....
Ervaringen, meningen, etc

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:30

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Rigimoken welkom op Tweakers.

dit betreft aankoopadvies, dus schopje naar Koopadvies en leveringen smartphones en tablets.

Verder voldoet je topic niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk eisen op een rijtje te zetten, zoals schermformaat budget, etc.

Tevens is het handig om aan te geven waarom je twijfelt.

Zou je je openingspost willen aanvullen?

• ISJ
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 01-11 14:20

ISJ

Ik heb de S21FE en ben hier zeer tevreden over. Er wordt altijd negatief gesproken over bloatware maar ik merk hier in de praktijk weinig van. In vergelijking met de S21 lijn krijg je naar mijn mening veel meer bang for buck vanwege de lagere prijs en langere support. Tevens krijg je bij de S21FE nu buds erbij(via samsung). Over de Oppo kan ik niets zeggen, ken het toestel niet.

Bottomline: S21FE is aan te raden toestel wat mij betreft met lange support en prima specs voor een goede prijs.

• C11
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 30-10 07:21

C11

De Reno 7 zou ik persoonlijk laten vallen. De processor is een heel stuk minder dan die van de Samsungs en het scherm is maar 90hz. Hij is wel opvallend goedkoper, dus ik weet niet goed waarop je je baseert om die drie toestellen naar voren te schuiven?

Ik volg de redenatie van ISJ: de S21FE heeft lange support en prima specs. Hij is ook al twee maal in de best buy guides terecht gekomen.

[ Voor 18% gewijzigd door C11 op 04-07-2022 10:28 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-11 16:11
S21 FE is beste bang for buck op dit moment, zou de S21 enkel nemen ivm formaat want is wat compacter.
Pagina: 1