Fabian Spierings
Vraag
Beste antwoord (via curafabia op 03-07-2022 16:02)
Als ik deze pagina mag geloven, is de resolutie van de afbeelding in XP zelf erg beperkt (48x48px). Niet gek op zich voor een gebruikerafbeelding uit een OS van 21 jaar oud dat vanaf een CD geïnstalleerd kon worden.
Alle reacties
Deze ben ik ook tegen gekomen, maar daar zit hij dus niet bij.
Fabian Spierings
Ik kan zo snel ook even niks vinden verder. Naar wat ik zo lees is dit een afbeelding die door Microsoft ingekocht is ergens, en daarom niet verspreid mag worden verder. Misschien kan iemand met een Windows XP installatie hem er voor je uit vissen.
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Zoiets hoopte ik ook inderdaad.spone schreef op zondag 3 juli 2022 @ 15:16:
Ik kan zo snel ook even niks vinden verder. Naar wat ik zo lees is dit een afbeelding die door Microsoft ingekocht is ergens, en daarom niet verspreid mag worden verder. Misschien kan iemand met een Windows XP installatie hem er voor je uit vissen.
Ben al aan het proberen om Windows XP in virtual box te draaien maar dat wil ook niet echt lukken.
Fabian Spierings
Als ik deze pagina mag geloven, is de resolutie van de afbeelding in XP zelf erg beperkt (48x48px). Niet gek op zich voor een gebruikerafbeelding uit een OS van 21 jaar oud dat vanaf een CD geïnstalleerd kon worden.
Een groter exemplaar zoeken in een Windows XP installatie heeft geen zin. Daar is hij ook alleen in 48x48 pixels aanwezig
Ik heb net op een PC met WinXP gekeken.
Hij staat onder:
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\User Account Pictures\Default Pictures\palmboom.bmp.
Hij staat onder:
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\User Account Pictures\Default Pictures\palmboom.bmp.
Bedankt! via uw pagina kom ik op https://windowswallpaper..../wiki/File:Palm_Trees.png waar ik hem als 96x96 kan opslaan.vegetoot schreef op zondag 3 juli 2022 @ 15:25:
Dat is al een stuk beter dan 48x48.
Fabian Spierings
Pagina: 1