Ik moet opnieuw kabels gaan trekken. Maar over een meter of 7, maar die ribbellieidingkjes in mijn huis hebben al vaker voor issues gezorgd. Nu ben ik op zoek naar een dubbel uitgevoerde utp kabel omdat die van mijn meterkast naar de woonkamer gaat en 2 losse utp kabels net niet gaat. Daar een doos erop met 2 aansluitingen. Een voor als ik eens op de bank bedraad iets wil aansluiten. En de tweede gebruik ik met een utp kabel naar de tv om tv en wat andere apparaten via een managed switch aan te sluiten.
De enige kabel die ik gevonden heb is deze Belden Twin UTP-kabel Cat 6 per meter, maar vraag me af of die voldoende kwaliteit is. Iemand enig idee, enne suggestie waar ik nog meer twin utp kabeltjes kan vinden, graag. Wel van 100% koper en massieve kern.
De enige kabel die ik gevonden heb is deze Belden Twin UTP-kabel Cat 6 per meter, maar vraag me af of die voldoende kwaliteit is. Iemand enig idee, enne suggestie waar ik nog meer twin utp kabeltjes kan vinden, graag. Wel van 100% koper en massieve kern.
Mijn trip | Van Nederland naar Japan op mijn CFMoto 450MT

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pLvljuyyioFagn0p2L0dFtZ5.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iQjFEX6pciaNmbDJubEZHR6s.jpg?f=user_large)