newbie in LCD wereld hier. Ik wil dus een Seiko L4034 bestellen bij eio.com maar ze zijn sold out. Is er iemand die er nog een heeft liggen die hij niet meer gebruikt??
Verwijderd
probeer het in een van de reeds bestaande LCD topics... zoals:
[topic=173835/1/25]
[topic=186319/1/25]
[topic=177467/1/25]
[topic=153057/1/25]
Je kunt het ook eens proberen op www.tweakers.net en dan bij vraag en aanbod een vraag posten naar een 4x40lcd q=Þ
GreetzZ MaSsiE...
[topic=173835/1/25]
[topic=186319/1/25]
[topic=177467/1/25]
[topic=153057/1/25]
Je kunt het ook eens proberen op www.tweakers.net en dan bij vraag en aanbod een vraag posten naar een 4x40lcd q=Þ
GreetzZ MaSsiE...
Probleem is dus dat ik morgen voor 4 weken met de labtop op vakantie ga en ik wat te hobbyen moet hebben, dus als het even kan heb ik iemand nodig die er een over heeft. Het hoeft geen 4*40 te zijn, een 4*20 mag ook.....plz bezorg me een leuke vakantie !
Ik heb nog wel een 4x20(seiko) over. Voor 69,- is ie voor jou.
Ik heb ook nog wel een 4x40(seiko L4034) over. Voor 85,- is ie voor jou.
ik heb je net mailtje gestuurd ...Op zondag 26 augustus 2001 15:52 schreef Nicap het volgende:
Ik heb nog wel een 4x20(seiko) over. Voor 69,- is ie voor jou.
Verwijderd
Hallo ...
Wou even weten of misschien iemand nog zo een LCD schermpje had. De vorige had geluk, dus misschien ik ook nog wel !
Laat het me effe weten als je wilt !
Mail adres (werk)= fedde.smit@remeha.nl
Mail adres (thuis)= smitf@home.nl
Kom op jongens ... ik weet dat ik wat laat ben, maar kom op .... help me out here !
Thanx.
Wou even weten of misschien iemand nog zo een LCD schermpje had. De vorige had geluk, dus misschien ik ook nog wel !
Kom op jongens ... ik weet dat ik wat laat ben, maar kom op .... help me out here !
Thanx.
mail shift eens....Op maandag 27 augustus 2001 08:49 schreef Intruder_Work het volgende:
Hallo ...
Thanx.
Pagina: 1