Hallo,
ik ben nieuw en heb eigenlijk speciaal voor onderstaande vragen een account aangemaakt.
hopelijk alles volgens de richtlijnen ingevuld!!
Ik zoek een?
Ik zoek werkgeheugen voor mijn desktop.
Er zit nu een kaart in van Crucial 8GB DDR4-2666 UDIMM 1.2V CL19.
Nu wil ik er toch minimaal 16GB in hebben omdat ik merk dat de desktop wat moeite heeft met de snelheid van het opstarten van simpele programma's als een chrome.
Zit ik op het juiste spoor door meer werkgeheugen toe te voegen of moet ik wat anders doen ?
En ook de vraag kan ik bijvoorbeeld de 8GB die er nu in zit combineren met een 16GB of 32GB ??
:strip_exif()/f/image/blRBedwarKyCughFqmeYQKWx.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat is je budget?
Budget is op zich geen probleem, zag dat de 32GB versie op €140 zat, als dat de pc veel sneller maakt vind ik dat prima!!
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Handig lijkt het mij om bij het zelfde merk te blijven.
Mocht een ander merk ook passen en die is goedkoper dan is dat ook prima.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hier 2 afbeeldingen van de specs van de pc.
Ik weet het is allerminst een bakbeest maar ik ga er dan ook verder niet veel geks mee doen dan wat online dingen opzoeken en gebruiken voor administratie.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/r40x8uMs6dAj2hwZRYEBbaH2.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/s3zqqYG7d4h35eBR3vWsFdHn.jpg?f=user_large)
Hopelijk voldoende info zo verschaft.
Groeten!!
ik ben nieuw en heb eigenlijk speciaal voor onderstaande vragen een account aangemaakt.
hopelijk alles volgens de richtlijnen ingevuld!!
Ik zoek een?
Ik zoek werkgeheugen voor mijn desktop.
Er zit nu een kaart in van Crucial 8GB DDR4-2666 UDIMM 1.2V CL19.
Nu wil ik er toch minimaal 16GB in hebben omdat ik merk dat de desktop wat moeite heeft met de snelheid van het opstarten van simpele programma's als een chrome.
Zit ik op het juiste spoor door meer werkgeheugen toe te voegen of moet ik wat anders doen ?
En ook de vraag kan ik bijvoorbeeld de 8GB die er nu in zit combineren met een 16GB of 32GB ??
:strip_exif()/f/image/blRBedwarKyCughFqmeYQKWx.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat is je budget?
Budget is op zich geen probleem, zag dat de 32GB versie op €140 zat, als dat de pc veel sneller maakt vind ik dat prima!!
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Handig lijkt het mij om bij het zelfde merk te blijven.
Mocht een ander merk ook passen en die is goedkoper dan is dat ook prima.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hier 2 afbeeldingen van de specs van de pc.
Ik weet het is allerminst een bakbeest maar ik ga er dan ook verder niet veel geks mee doen dan wat online dingen opzoeken en gebruiken voor administratie.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/r40x8uMs6dAj2hwZRYEBbaH2.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/s3zqqYG7d4h35eBR3vWsFdHn.jpg?f=user_large)
Hopelijk voldoende info zo verschaft.
Groeten!!