Verwijderd
[edit]
is die site (pcdokter) van jou?
daar je "alleen geuploade icons laten zien" uitvinken.
[edit] oke tis vroeg, ACM is sneller
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Jezus, wat boeit dat nou weer in hemelsnaam?Op zondag 26 augustus 2001 13:29 schreef Cheatah het volgende:
Dan is het dus helemaal netjes om niet naar zijn site te linken, maar toch je icon even op een eigen stukkie webspace zetten/uploaden naar GoT
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Ik probeer Dr.Kuiper een klein beetje Netiquette bij te brengen, maar jah inderdaad, wat boeit jou dat nou?Op zondag 26 augustus 2001 13:46 schreef LuNaTiC het volgende:
Jezus, wat boeit dat nou weer in hemelsnaam?
Of ie hem nu direct daarvan linkt, of hem eerst erafript, upload, en dan zonder credits daar neerzet... Omzeil je dat dan?Op zondag 26 augustus 2001 13:50 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Ik probeer Dr.Kuiper een klein beetje Netiquette bij te brengen, maar jah inderdaad, wat boeit jou dat nou?
Waarom heb jij dan geen credits van dat plaatje waar die vandaan komt
Verwijderd
Als je niet direct linkt belast je in ieder geval niet zijn server. Als je dan wat ript, probeer het dan wel zo netjes mogelijk te doen denk ik dan...Op zondag 26 augustus 2001 13:51 schreef LuNaTiC het volgende:
Of ie hem nu direct daarvan linkt, of hem eerst erafript, upload, en dan zonder credits daar neerzet... Omzeil je dat dan?
Waarom heb jij dan geen credits van dat plaatje waar die vandaan komt
En gelijk heb jeOp zondag 26 augustus 2001 13:53 schreef Cheatah het volgende:
Als je niet direct linkt belast je in ieder geval niet zijn server. Als je dan wat ript, probeer het dan wel zo netjes mogelijk te doen denk ik dan...
Ik zie hem wel hoorOp zondag 26 augustus 2001 15:23 schreef ChicaneBT het volgende:
Ik krijg mn icoon ook niet meer te zien istie te groot ofzow
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Heb je in je prefs 'alleen geuploade iconen laten zien' wel aangevinkt?Op zondag 26 augustus 2001 15:23 schreef ChicaneBT het volgende:
want hier is ie gewoon te zien.
Doet het hier en is maar 17KB, dus "mooi klein"Op zondag 26 augustus 2001 15:23 schreef ChicaneBT het volgende:

deze dus
Verwijderd
Wat moet ik dan aan of uit vinken bij prefs?
'Alleen geuploade iconen laten zien' (voor de 3e keerOp zondag 26 augustus 2001 16:07 schreef ChicaneBT het volgende:
Ik zie deze onder mn naam staan ik snap er de ballen van voordat ik op vakantie ging deed ie het nog wel [afbeelding]
Dat je dat eerst wel had klopt wel, want in de tussentijd is Topix geupgrade, ik had ook last van dit probleem (zie [topic=207690/1/25] )
Dat vinkje bij "alleen geuploade icons laten zien" moet UIT, niet aangevinktOp zondag 26 augustus 2001 16:07 schreef ChicaneBT het volgende:
Ik zie deze onder mn naam staan ik snap er de ballen van voordat ik op vakantie ging deed ie het nog wel [afbeelding]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Het is FRIET!
Hoe denk je dat hij kan posten zonder ingelogd te zijnOp zondag 26 augustus 2001 17:40 schreef Jox444 het volgende:
MISCHIEN MOET JE INLOGGEN!!!.....
En schreeuw niet zo!
Edit: Het probleem is volgens mij al lang opgelost
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Da kan....had precies hetzelfde, toen vroeg ik ook waarom ik niks zag en de rest van de wereld wel....en toen kreeg ik te horen : MISCHIEN MOET JE INLOGGEN. En TOOOOEEEEN deed alles het.Op zondag 26 augustus 2001 17:49 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Hoe denk je dat hij kan posten zonder ingelogd te zijn![]()
En schreeuw niet zo!
Edit: Het probleem is volgens mij al lang opgelost
Het is FRIET!
Verwijderd
Bedankt voor je advies het hielp. Hij doet het weerOp zondag 26 augustus 2001 18:02 schreef Jox444 het volgende:
[..]
Da kan....had precies hetzelfde, toen vroeg ik ook waarom ik niks zag en de rest van de wereld wel....en toen kreeg ik te horen : MISCHIEN MOET JE INLOGGEN. En TOOOOEEEEN deed alles het.
k dan veel plezierOp zondag 26 augustus 2001 18:07 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Bedankt voor je advies het hielp. Hij doet het weer
Het is FRIET!