Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperr
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22-04-2024
Ik weet niet of ik hier bij de juiste topic zit?

Zijn er hier mensen met ervaring op het gebied van Hospitality TV's en de opties voor het kunnen kijken van TV en casting mogelijkheden? Opties zijn coax en ethernet (beide aanwezig).
Bron is Ziggo, maar zou ook satelliet kunnen.

Zo ver ik weet zijn er 4 spelers die elk een eigen systeem hebben (LG, Philips, Samsung & Sony).

LG: hebben vanuit fabriek een simpel menu wat je kan instellen en de TV's zenden eigen SSID uit zodat je kan streamen naar de TV. Geen ingebouwde Chromecast dus je hebt nog een losse Chromecast nodig. Pro:Centric server is optie voor mooie weergave op tv. SSID wordt niet veranderd als gast uitgecheckt is dus niet optimaal (zonder Pro Centric).

Philips: ingebouwde chromecast (want android / Google) maar werkt alleen maar als er een CMND server is geïnstalleerd die gekoppeld is met een PMS systeem die bv een gast heeft ingecheckt (deal met Netflix). Na uitcheck worden alle gegevens gewist van de gast dus AVG-wise zit het goed (en beter dan LG).

Samsung: Weet ik nog niks van

Sony: Idem

Iemand hier met ervaring op dit gebied?
En ook wat nu de beste opties zijn voor het krijgen van beeld op de TV's (Ziggo middels Tv Op Maat / TOM) of toch iets heel anders?

Dank!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:00

br00ky

Moderator Harde Waren
Prosperr schreef op zondag 3 juli 2022 @ 12:07:
Ik weet niet of ik hier bij de juiste topic zit?
Wat denk je als het onder Computers - Harde Waren valt ;).

Schopje naar Televisies en beamers.