Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• JML
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 13-11 01:10
Ik zie vele offertes voor zonnepanelen voorbij komen (ook de mijne) en vraag mij af wat jullie in deze tijd een acceptabele prijs per wattpiek vinden (inclusief installatie).

Bijvoorbeeld:
1 dakvlak

Aantal panelen Serieel Parallel
4-6 € €
7-9 €. €
10-12 €. €
13-15 €. €
16-18 €. €
19-21 €. €

En hetzelfde voor 2 dakvlakken.

Dit kan helpen om veel te hoge offertes direct links te laten liggen en de serieuzere hier eventueel voor te leggen.

Alle reacties

• Wanne-B88
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21-11 11:33
Zou je niet gewoon naar de topics kunnen kijken waarin offertes en legplannen besproken worden? Daar moet voldoende uit te herleiden zijn. Los van de eur/wp verhouding zou ik ook waarde hechten aan de mate waarin het plan op korte termijn kan worden uitgevoerd. Dat én een goede naam zijn mij ook wel iets waard.

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
JML schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:02:
Ik zie vele offertes voor zonnepanelen voorbij komen (ook de mijne) en vraag mij af wat jullie in deze tijd een acceptabele prijs per wattpiek vinden (inclusief installatie).

Bijvoorbeeld:
1 dakvlak

Aantal panelen Serieel Parallel
4-6 € €
7-9 €. €
10-12 €. €
13-15 €. €
16-18 €. €
19-21 €. €

En hetzelfde voor 2 dakvlakken.

Dit kan helpen om veel te hoge offertes direct links te laten liggen en de serieuzere hier eventueel voor te leggen.
vul het zelf gewoon in op solarbouwmarkt ofzo.. Daar kan je zelf de prijs berekenen incl plaatsen en ook op meerdere dakvlakken. geeft altijd een aardige leidraad.