Dvd VOBjes laten lezen en afspelen.

Pagina: 1
Acties:

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:01

Jox444

Honestly....

Topicstarter
Nja zie het topic, ik weet niet of het kan. Ik heb een stuk of 20 VOB's van THX, DOLBY en DTS. Deze wil ik op 1 CD toastuh zodat mijn DvD speler (gewone standalone niet in pc) die af kan spelen. Maar gewoonlijk kan een Dvd speler die dingen niet zo afspelen , dan heeft ie nog een zooi ifo en ander dingen nodig. Weet iemand hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen, en ik heb geen zin om ze allemaal naar Svcd of Vcd of iets om te gaan zetten , want dan verlies ik een zooi geluids kwaliteit en dat is nou NET niet de bedoeling.

Het is FRIET!

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Flaskmpg kan losse vob's openen geloof ik ...maar ik weet niet hoe je daar dan ifo's bij kan maken ...
Anders zet je ze om naar ESVCD ?

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:24

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Ik denk dat je dan eens moet gaan zoekan naar Mini-DVD.

Mini-DVD is een methode om een DVD om te zette naar CD en nog steeds speelbaar blijft voor DVD spelers.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Verwijderd

of omzetten naar Mpeg (ken ook met Flask gloof ik) dat kun je ook afspelen op je DVD speler als het goed is

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Waar kon je al die trailers ook alweer neerhalen ?

Ik zou hetzelfde willen, alleen HOE kan je nou het 5.1 geluid behouden ? Dat kan dan toch niet ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op maandag 27 augustus 2001 00:05 schreef Silent-Shadow het volgende:
of omzetten naar Mpeg (ken ook met Flask gloof ik) dat kun je ook afspelen op je DVD speler als het goed is
op deze manier krijg je geluidsverlies door het converteren, en het is juist de bedoeling van die bestanden dat de geluidskwaliteit optimaal is, zodat je je set een beetje kan testen.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Pagina: 1