Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eindbaasflipse
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-10 13:26
Hallo allemaal,
ik heb nu een tijdje de LG C1 48 inch. Lang gewacht met kopen en ben er nu heel blij mee. Ik game er voornamelijk op en gebruik dan ook vaak een headset. Waar ik nu tegenaan loop is dat mijn LG na een tijdje een harde tik blijft geven. Waarschijnlijk van opwarmende onderdelen in de tv zelf. Ik las hier en daar al wat op internet maar ik ben benieuwd of er meer mensen zijn met die ervaringen. Omdat ik dus met een headset speel is de tik erg goed hoorbaar. Misschien dat bij normaal gebruik van de luidsprekers het minder hoorbaar zou zijn. Ik heb contact gehad met plattetv en er mag evt een monteur langs komen maar ik weet niet of dat veel uithaalt. Als het niet hoeft liever niet. Wat denken jullie?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Hier een 48 zonder tik.

Waarom is de tik beter hoorbaar met headset dan zonder headset?
Kan het niet je headset zijn waar de tik door komt?

Hoe dan ook, 1 jaar in gebruik. Geen tiks geen klachten

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eindbaasflipse
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-10 13:26
Het geluid is er ongeacht de headset. Maar ik gebruik de headset zodat de luidsprekers uit kunnen. Daardoor is de tik duidelijk hoorbaar. Met luidsprekers aan zou het misschien niet hoorbaar zijn.
Uiteindelijk zijn de tikken wel hard genoeg dat ik ze hoor door mijn headset heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Ik gebruik hem als pc scherm 12uur per dag, geen tikken tijdens games/email/films/tweakersforum etc

[ Voor 7% gewijzigd door jack zomer op 02-07-2022 22:59 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:38

Wildfire

Joy to the world!

Ik gebruik mijn 48" C1 elke dag wel een paar uur en ik heb nog nooit een tik gehoord. Lijkt me dat er toch iets niet helemaal goed gaat in jouw exemplaar.

(ik mag dan wel veertiger zijn, maar ik heb nog steeds erg goed gehoor en ben gevoelig voor alle geluiden die er niet horen te zijn dus dit zou me echt wel opgevallen zijn :P)

[ Voor 36% gewijzigd door Wildfire op 02-07-2022 22:56 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe