oude kabels & meer verkopen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyMi3
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 24-11-2022
Mijn vraag
Ik heb in de jaren een heleboel kabeltjes en ditjes en datjes verzameld en wil een grote schoonmaak doen en alles bij vraag en aanbod deponeren. Mijn vraag aan jullie is dus of het slim is om 1 advertentie te plaatsen waar ik de hele bende in 1 keer aanbied of dat dit als spam wordt ervaren en niet wenselijk is.

Ik heb uiteraard wel de intentie om in de omschrijving ieder kabeltje etc. te benoemen zodat de eventuele koper weet wat ze krijgen.

Of is er iemand die ervaring heeft met het opkopen van oud IT materiaal? Oude toetsenborden, USB kabels, HDMI kabels en noem maar op... Ik hoor graag van jullie voordat ik alles online in de verkoop gooi.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

Grote bulk opkopen geen ervaring mee/ geen kennis van. Lijkt mij sterk gezien hij het duurder moet doorverkopen en met kabeltjes en ditjes en datjes is daar niet echt een markt voor. Simpele (office) toetsenborden & muizen hebben ook een marktwaarde dat dicht bij de €0 zit. Het mocht echt een speciaal toetsenbord of muis zijn wil het verkopen. (RGB of Mechanische switches o.i.d.)
Verder zou ik alles in 1 advertentie stoppen, aparte advertentie is uiteraard beter maar lijkt mij voor kabels erg veel werkverschaffing. Vaak levert het ook nog weinig op en moet je het ook allemaal apart op de bus doen.
Verkoop duurt erg lang mocht het al verkocht worden voordat je advertentie weer inactief wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:42

Pazo

Mroaw?

Ik laatst zo'n vergelijkbare opruiming gehouden. Bergen kabels, oude videokaarten, accessoires van computerkasten, muizen etc.
Bestemming: container :)

Ik denk dat je er amper iets voor zal krijgen.
Proberen kan altijd.
Denk persoonlijk dat in 1 bulk verkopen dan wel makkelijker is.

Grote Enphase topicIQ Gateway lokaal uitlezenPVOutput
10690Wp op O/W (Barneveld) • Panasonic Aquarea K-serie (7kW) WP • Gasloos per 1-11-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem. Allerlei oude it meuk, kabels, printservers, cdrom en floppy drives en weet ik veel wat. Gebruik ik nooit meer en is geen ruk waard. Is het ergens te doneren? Of is er toch geld van te maken?

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
bestemming oudijzerboer?

geeft je er misschien ook nog een paar cent voor

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:18
Gemeentewerf en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WackoH
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08:26
Als het om echte vintage spullen van Commodore, Apple, of allerlei andere exotische computer van 40+ jaar zou gaan, zou er waarde in kunnen zitten.
Maar oude toetsenborden en HDMI kabels....?
De hoeveelheid metaal is ook minimaal, en waarschijnlijk vaak geeneens koper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Probleem is denk ik een beetje.....heeft bijna iedereen hier niet dozen vol met van dat soort spul? Hier staan ook al dozen vol. Toetsenborden, kabels, HDMI kabels, switches, vga kabels, utp kabels en ga zo maar door. Alles werkt gewoon nog dus weggooien is zonde. Maar wat doe je er dan mee? Niemand wil een oud USB toetsenbord b.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:24

BCC

Als je wil wachten tot het geld waard is , moet je het 30
Tot 40 jaar bewaren , success :)

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesterPieter
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 17:12

MeesterPieter

PnP Pinball

Breng het naar de kringloop, die verkopen al dat soort spul nog voor een euro de stuk ofzo.

Volg HIER mijn Zelfbouw Flipperkast Build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PP_Sound
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online
Mijn jarenlange verzameling kabels en ander overbodig en kapot PC spul bracht nog een paar tientjes op bij de metaalrecycling
Pagina: 1