Beste mensen,
Ik ben op zoek naar een template voor een catalogus website. Eentje die ik zelf kan hosten.
Het zou moeten bestaan uit 3 onderdelen
1: Categorie
2: Product
3: Onderdelen
Een product is onderdeel van een categorie
Een product bestaat uit diverse onderdelen
Zoek je op een onderdeel, dan zie je wel product dit onderdeel heeft.
Een product heeft diverse afbeeldingen
Een categorie heeft 1 afbeelding
Een onderdeel heeft ook 1 afbeelding.
Ik kom bij de meeste sites niet verder dan een categorie en een product. Maar het gaat mij met name ook om het onderdeel wat deel uit maakt van het product.
Veel software heeft ook een POS onderdeel erbij, daar gaat het mij allemaal niet om, prijzen zijn absoluut niet interessant. Ik heb een uitgebreide collectie, games, consoles, lego, strips, noem maar op. En dat wil ik allemaal in een stukje (web)software gieten. Een simpele database structuur met daarin de genoemde onderdelen.
Deze site heb ik al doorgeworsteld, heb al 2 test sites draaien, want proberen is de beste methode om er achter te komen of het wat is voor mij.
Wie is zoiets tegen gekomen? En wie kan me helpen?
Alvast bedankt!!
Ik ben op zoek naar een template voor een catalogus website. Eentje die ik zelf kan hosten.
Het zou moeten bestaan uit 3 onderdelen
1: Categorie
2: Product
3: Onderdelen
Een product is onderdeel van een categorie
Een product bestaat uit diverse onderdelen
Zoek je op een onderdeel, dan zie je wel product dit onderdeel heeft.
Een product heeft diverse afbeeldingen
Een categorie heeft 1 afbeelding
Een onderdeel heeft ook 1 afbeelding.
Ik kom bij de meeste sites niet verder dan een categorie en een product. Maar het gaat mij met name ook om het onderdeel wat deel uit maakt van het product.
Veel software heeft ook een POS onderdeel erbij, daar gaat het mij allemaal niet om, prijzen zijn absoluut niet interessant. Ik heb een uitgebreide collectie, games, consoles, lego, strips, noem maar op. En dat wil ik allemaal in een stukje (web)software gieten. Een simpele database structuur met daarin de genoemde onderdelen.
Deze site heb ik al doorgeworsteld, heb al 2 test sites draaien, want proberen is de beste methode om er achter te komen of het wat is voor mij.
Wie is zoiets tegen gekomen? En wie kan me helpen?
Alvast bedankt!!
[ Voor 10% gewijzigd door rolfkunst op 01-07-2022 11:19 ]