Zijn er modders in amsterdam(west) die zin hebben in een soort van modparty. Samen modden en raggen aan je comp.
is wel een strak plan.. elkaars dremels kunne usen.
goed materiaal is half werk. meeste mods mislukken bij gebrek aan goede spullen
meot wel alles gemerkt worden, alhoewel t wel lame is als je elkaar shit gaat jatten.
als ie komt, kom ik wel denk ik
ik wil namelijk de stilste kast met de beste airflow
goed materiaal is half werk. meeste mods mislukken bij gebrek aan goede spullen
meot wel alles gemerkt worden, alhoewel t wel lame is als je elkaar shit gaat jatten.
als ie komt, kom ik wel denk ik
ik wil namelijk de stilste kast met de beste airflow
hoe stel je dit dan voor ?Op zondag 26 augustus 2001 12:42 schreef ajampaniki het volgende:
Zijn er modders in amsterdam(west) die zin hebben in een soort van modparty. Samen modden en raggen aan je comp.
lekker met paintball op pc kasten schieten.
lekker samen met kinderverf de pc een kleurtje geven
soort crea dag
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
iedereen zijn kast mee en wat tools en gadgets die in/op/door zijn pc moeten, en wat tafels en stopcontacten..
dat was niet zo moeilijk in te schatten toch
dat was niet zo moeilijk in te schatten toch
Precies. En als er niet te veel mensen komen kan het wel hier in de garage. Kunnen het het best in de vakantie doen. Kunnen we eenpaar dagen klussen. Misschien nog een beetje netwerken.
iedereen moet natuurlijk wel vervoer hebben. Misschien kunnen degene die geen auto hebben gaan carpoolen.
a'dam kan ik wel treinen met me kleine hq45 
als ik kom, maar ik er echt vet stoere bak van.. fans, paint (graffity that is.. ben er verslaafd aan), leds, baybus (ook voor degene die dat niet kunnen soldeer ik t wel ff aan elkaar
) demping.. complete deface..
als ik tijd en geld heb kom ik zeker
als ik kom, maar ik er echt vet stoere bak van.. fans, paint (graffity that is.. ben er verslaafd aan), leds, baybus (ook voor degene die dat niet kunnen soldeer ik t wel ff aan elkaar
als ik tijd en geld heb kom ik zeker
Pagina: 1