Mijn vraag
Goedendag iedereen
Ik heb een vraag ik heb sharepoint on premise 2019 maar ik zit vast bij het bericht hieronder of hierboven hoe kan ik dit oplossen ik heb het al op 2 servers geprobeerd en beide hebben hetzelfde resultaat ik krijg elke keer een foutmelding in de logs zie ook de afbeelding hieronder
Ik hoop dat ik voldoende informatie heb gegeven, zo niet, aarzel dan niet om te vragen
Met vriendelijke groet, Tobias Kasander
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
sharepoint server 2019
sql server 2019 en alle bij behoorende software die automatich in het pakket zitten
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
al veel op internet op gezocht maar niet verder mee gekomen
user profile service staat aan
managed metadata service staat aan
zoek service staat aan
heb bij profielen beheren van user profile service de 0 omgedraaid in 14 heb ik ook ergens voorbij zien komen dat dat ook helpt
sql staan aan of tenminste de service
waar gaat dit fout help mij alstublieft
.../f/image/cAainNdv9bddp8FKHwaUsBHx.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/0o1EZoTfcK6zJJ4epDjDtaAZ.png?f=fotoalbum_large)
Goedendag iedereen
Ik heb een vraag ik heb sharepoint on premise 2019 maar ik zit vast bij het bericht hieronder of hierboven hoe kan ik dit oplossen ik heb het al op 2 servers geprobeerd en beide hebben hetzelfde resultaat ik krijg elke keer een foutmelding in de logs zie ook de afbeelding hieronder
Ik hoop dat ik voldoende informatie heb gegeven, zo niet, aarzel dan niet om te vragen
Met vriendelijke groet, Tobias Kasander
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
sharepoint server 2019
sql server 2019 en alle bij behoorende software die automatich in het pakket zitten
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
al veel op internet op gezocht maar niet verder mee gekomen
user profile service staat aan
managed metadata service staat aan
zoek service staat aan
heb bij profielen beheren van user profile service de 0 omgedraaid in 14 heb ik ook ergens voorbij zien komen dat dat ook helpt
sql staan aan of tenminste de service
waar gaat dit fout help mij alstublieft
...
/f/image/cAainNdv9bddp8FKHwaUsBHx.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/0o1EZoTfcK6zJJ4epDjDtaAZ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/9SdhJchrUl6fDMdmqk6Trluu.png?f=fotoalbum_large)