Ik heb even een vraagje over het volgende:
Op 1 september 2021 heb ik een A52s 256gb gekocht bij
Maar dat liep dus in het honderd en zat ik dus nog steeds met een defect toestel.
En omdat
Maar vandaag wil ik op mijn telefoon kijken en ik krijg het scherm niet meer aan , telefoon werkt nog want heb nog verbinding met de smartwatch, resetten lukt niet en ook niet te verbinden met de pc.en als ik al beeld krijg dan dan verschijnen er allemaal streepjes en af en toe een heel fel wit scherm.
Dus ik net de chat opgestart met
Met andere woorden ben ik 'm minimaal weer een week kwijt en zit ik dus zonder telefoon.
Nu is mijn vraag aan jullie , wat zijn mijn mogelijkheden hierin? Weer voor reparatie insturen of is er nog wat anders mogelijk ?
Op 1 september 2021 heb ik een A52s 256gb gekocht bij
Members only:
, in maart is deze bij
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Members only:
aangemeld als defect omdat de flits/zaklamp niet werkte.Toen ontstonden er al problemen met de reparatie omdat deze eerst naar de reparatie afdeling van
Inloggen
Members only:
gestuurd moet worden daar wordt deze beoordeeld en dan doorgestuurd naar dynafix, De eerste keer konden ze niks vinden en is ie na een software update terug gestuurd en was ie dus nog steeds defect en omdat ik bij
Inloggen
Members only:
al aan had gegeven dat het probleem niet verholpen was voordat ze de telefoon terug zouden sturen of ze dus er nog een keer goed naar konden laten kijken.
Inloggen
Maar dat liep dus in het honderd en zat ik dus nog steeds met een defect toestel.
En omdat
Members only:
eerst een filmpje wilde zien van het probleem en ik 'm dus weer opnieuw moest opsturen heb ik het maar rechtstreeks via samsung gedaan omdat dat sneller zou zijn en ik de telefoon dus eerder terug had en na retour telefoon hadden ze er een nieuw mainbord ingezet.
Inloggen
Maar vandaag wil ik op mijn telefoon kijken en ik krijg het scherm niet meer aan , telefoon werkt nog want heb nog verbinding met de smartwatch, resetten lukt niet en ook niet te verbinden met de pc.en als ik al beeld krijg dan dan verschijnen er allemaal streepjes en af en toe een heel fel wit scherm.
Dus ik net de chat opgestart met
Members only:
en je raad het al , stuur maar weer op voor reparatie
Inloggen
Nu is mijn vraag aan jullie , wat zijn mijn mogelijkheden hierin? Weer voor reparatie insturen of is er nog wat anders mogelijk ?
[ Voor 1% gewijzigd door Perkouw op 01-07-2022 09:22 ]