Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Maximaal 4K editing op Premiere Pro, Photoshop en Lightroom. Geen gaming en dergelijke
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €2000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, monitor al in bezig, wel op zoek naar een degelijk 4K monitor voor max €300 (27 inc)
Ik maak gebruik van 2x Seagate 2TB externe harde schijf, beide als back-upl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Graag wil ik weten of alles in "balans" is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, ik ben meer bekend met onderdelen van Intel, vandaar Intel. Mocht AMD beter zijn qua prijs/kwaliteit verhouding is dat ook goed.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik maak gebruik van de Sony A7iii camera, die maakt gebruik van H.264 codes. Voornamelijk film ik XAVC S HD. Liefst schiet ik 4K maar mijn huidig laptop kan dat niet aan..
Ga je overklokken?
Standaard is prima
Wat verwacht je van ons?
Wil graag weten of alles zo in balans is? Of heb ik bijvoorbeeld een beter grafisch kaart nodig? Wil graag zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen
Maximaal 4K editing op Premiere Pro, Photoshop en Lightroom. Geen gaming en dergelijke
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €2000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, monitor al in bezig, wel op zoek naar een degelijk 4K monitor voor max €300 (27 inc)
Ik maak gebruik van 2x Seagate 2TB externe harde schijf, beide als back-upl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Graag wil ik weten of alles in "balans" is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, ik ben meer bekend met onderdelen van Intel, vandaar Intel. Mocht AMD beter zijn qua prijs/kwaliteit verhouding is dat ook goed.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik maak gebruik van de Sony A7iii camera, die maakt gebruik van H.264 codes. Voornamelijk film ik XAVC S HD. Liefst schiet ik 4K maar mijn huidig laptop kan dat niet aan..
Ga je overklokken?
Standaard is prima
Wat verwacht je van ons?
Wil graag weten of alles zo in balans is? Of heb ik bijvoorbeeld een beter grafisch kaart nodig? Wil graag zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-12700K Boxed | € 422,90 | € 422,90 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z690 UD DDR4 (rev. 1.0) | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX3060 Ti Gaming OC PRO 8G (rev. 3.0, LHR) | € 589,- | € 589,- |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon RGB Slider Zwart | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 78,50 | € 78,50 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK64GX4M2E3200C16 | € 219,90 | € 219,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850x (2021) Zwart | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 130,66 | € 130,66 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.799,91 | ||