ik heb sinds kort mijn windows opnieuw geinstalleerd en ondervind ineens problemen met mijn toetsenbord die random uit valt tijdens het gamen , het was een tijdje opgelost maar sinds vandaag is het weer terug ,
Specs :
Ryzen 5 2600x
geforce 2060
toetsenbord msi gamen vigor GK40
temperaturen lopen tijdens deze warme dagen enorm op
Cpu temp is idle rond de 50 - 60 graden - tijdens gamen rond de 70 of 80 dacht ik
Gpu temp is idle 46 tot 50 -54 graden - tijdens het gamen max 82 graden gemeten
wat ik zelf geprobeerd heb
alle drivers geüpdate
de software opnieuw gedownload en geïnstalleerd van mijn toetsenbord
windows updates en externe update,s geïnstalleerd
het stomme is .. tijdens normaal windows gebruik dus non gaming is er niks aan de hand . zodra ik een game opstart zoals red dead redemption gaat het na een tijdje mis en vallen mijn rgb lichtjes uit en hoor ik ook het windows geluid dat hij word ontkoppeld .. het bovenste msi gaming lampje blijft gewoon branden , de rest van de toetsen gaan uit en werken niet meer . enige oplossing is om dan de usb er opnieuw in te doen en snel het spel af te sluiten .. kan dus wel alles in windows doen maar niet in een game .
mocht dit liggen aan de temperaturen dan moet ik even kijken naar meer case fans denk ik , helemaal met deze zomer dagen
Specs :
Ryzen 5 2600x
geforce 2060
toetsenbord msi gamen vigor GK40
temperaturen lopen tijdens deze warme dagen enorm op
Cpu temp is idle rond de 50 - 60 graden - tijdens gamen rond de 70 of 80 dacht ik
Gpu temp is idle 46 tot 50 -54 graden - tijdens het gamen max 82 graden gemeten
wat ik zelf geprobeerd heb
alle drivers geüpdate
de software opnieuw gedownload en geïnstalleerd van mijn toetsenbord
windows updates en externe update,s geïnstalleerd
het stomme is .. tijdens normaal windows gebruik dus non gaming is er niks aan de hand . zodra ik een game opstart zoals red dead redemption gaat het na een tijdje mis en vallen mijn rgb lichtjes uit en hoor ik ook het windows geluid dat hij word ontkoppeld .. het bovenste msi gaming lampje blijft gewoon branden , de rest van de toetsen gaan uit en werken niet meer . enige oplossing is om dan de usb er opnieuw in te doen en snel het spel af te sluiten .. kan dus wel alles in windows doen maar niet in een game .
mocht dit liggen aan de temperaturen dan moet ik even kijken naar meer case fans denk ik , helemaal met deze zomer dagen
psn: taker-mart