Ik kreeg vanochtend ineens een notificatie te zien van een DM draad die al langer liep, waar ik (afgaande op de berichten in die draad) al eerder aan was toegevoegd, maar nu pas voor het eerst een notificatie van kreeg (afgaande op het aantal nieuwe berichten dat de teller in de notificatie aangaf).
Het lijkt er op dat nadat ik was toegevoegd er geen nieuwe berichten in de DM waren gepost. Tot vanochtend. En pas op dat moment kreeg ik dus de notificatie van de hele draad.
Beetje een edge case wellicht, maar zou handig zijn als je ook notificaties krijgt wanneer je wordt toegevoegd, ongeacht of er daarna nog een nieuw bericht wordt gepost.
Het lijkt er op dat nadat ik was toegevoegd er geen nieuwe berichten in de DM waren gepost. Tot vanochtend. En pas op dat moment kreeg ik dus de notificatie van de hele draad.
Beetje een edge case wellicht, maar zou handig zijn als je ook notificaties krijgt wanneer je wordt toegevoegd, ongeacht of er daarna nog een nieuw bericht wordt gepost.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr