Google Chrome zoeken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamopa
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 17-01 10:01
Ik gebruik Google Chrome al heel lang als start Browser, maar sinds kort komen er andere zoek regels eerste voor het "echte" resultaat.
Zie bijvoorbeeld plaatje. Ik zoek teletekst en er komt eerste een regel van Amazon en daarna ask-crew.
Als derde pas de echte link. Wat is er fout gegaan bij mijn Chrome en waar kan ik dat aanpassen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qNzqw8iN8DIQSZhIKggOwawjX7Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PnIK8cNBU0nqIMEtLzjgGUgV.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06:44
Volledig kan ik het niet bewijzen, maar het kan zijn dat Amazon gewoon betere zoekmeta heeft opgegeven in hun site.

Als ze daarmee ook meer hits krijgen, dan komen ze daarmee ook hoger op de lijst van google.

Je kan proberen om je zoekgeschiedenis van Chrome te wissen en kijken of dit nog helpt, maar ik denk dat het vooral aan de zoek META ligt van de sites zelf.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Gebeurt dit alleen bij Chrome, of ook voor andere browsers zoals Firefox of Edge? Zo ja, grote kans dat het idd gewoon de zoekresultaten zijn (plus ads). Zo niet, check op malware, check welke plug-ins je hebt in Chrome, schakel die als test uit.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Aanvulling: ik zie dan je nieuw bent. Welkom!

Ik verplaats je vraag even van Serversoftware en clouddiensten (meer gericht op beheerders) naar de buren van CSA (gericht op eindgebruikers).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:01
Je zou ook nog eens incognito mode kunnen proberen en kijken wat je dan krijgt? Of je gebruikt misschien een buitenlandse VPN: zou het ook kunnen verklaren.

[ Voor 32% gewijzigd door _H_G_ op 30-06-2022 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamopa
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 17-01 10:01
Heb net met Incognito mode gedaan en krijg inderdaad de amazon.de resultaten niet.
Buitenlandse VPN gebruik ik niet, maar inderdaad zit ik overdag aangesloten op een bedrijfs VPN.
Zal vanavond of morgen thuis eens checken
Pagina: 1