Hitman 3 Xbox One Save/Load problemen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent94
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 30-06-2022
Mijn vraag
... Hallo leden van Tweakers, ik ben nieuw op deze site dus ik weet niet of hier al een topic over gemaakt is, en wijs me gerust op fouten die ik maak o.i.d.

Ik heb al een aantal jaar een Xbox One en de laatste jaren heb ik bijna alleen maar Hitman gespeeld, eerst deel 1, toen 2, nu 3. De eerste keer merkte ik opeens dat alle challenges en xp en mastery rewards allemaal verdwenen waren. Terwijl dat maandenlang niet zo was. Ook sommige locaties waren kon ik niet meer spelen. ( Nu alleen new york en nog wat niet omdat je daar blijkbaar voor moet betalen) Ik heb al via google gezocht en een paar dingen geprobeerd. Maargoed op het moment heb ik een seagate geheugen 4TB aangesloten en ook alles gecheckt qua installaties. Ik was een beetje aan het kijken bij rewards en ik wilde proberen een soort sniper vrij te spelen en daarvoor moest ik naar GameMode : Arcade en dan The Cliches, The Entrepreneurs, The Faux pas halen. Elk had 3 levels, en ik had al meerdere gehaald,maar toen ik later weer wilde spelen stonden ze allemaal weer op 1/3. Dus mijn vraag is eigenlijk of iemand hier bekend mee is en of dit normaal is ( dat je misschien gelijk alle 3 de levels moet halen voordat het opslaat ofzo?) Ook had ik een paar dagen terug dat ik bij Arcade bijna niks meer kon spelen maar dat lag blijkbaar aan het verlopen van mijn game pass? Die ik toen voor €1 weer kon verlengen voor een maand.

Alvast bedankt voor de hulp/tips/feedback

...