Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukassss
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 11-06 22:22
Goedendag, ik heb een vraag over een product die ik zelf nog niet heb kunnen vinden. Ik zoek een zelfde soort product als deze: https://www.coolblue.nl/p...FZs1wuH_kn6YaAmovEALw_wcB
Maar dan met een functie om mijn Bluetooth oordopjes op aan te sluiten. Bedankt alvast voor het mee denken

Mvg,
Lukas

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
hm ik ga hem even volgen...
ik stream nu maar vanaf mn Telefoon maar tja er zijn natuurlijk altijd wel eens blinde vlekkies in de dekking

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukassss
SMSfreakie schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 18:11:
hm ik ga hem even volgen...
ik stream nu maar vanaf mn Telefoon maar tja er zijn natuurlijk altijd wel eens blinde vlekkies in de dekking
Telefoon streamen kan zeker, zelf beschik ik over geen heel groot databundel en aangezien ik in de bouw werk is muziek natuurlijk wel de hele dag hetgeen wat aan staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasmeer
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-06 23:07
Zelf totaal geen kennis van dit soort apparaten, maar in de beschrijving van het apparaat dat je meestuurt staat ‘Kies uit je favoriete radiozenders of sluit een extern apparaat aan via bluetooth of de aux-ingang’. Dan ben je er toch, of zie ik nu iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Pindasmeer schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 18:30:
Zelf totaal geen kennis van dit soort apparaten, maar in de beschrijving van het apparaat dat je meestuurt staat ‘Kies uit je favoriete radiozenders of sluit een extern apparaat aan via bluetooth of de aux-ingang’. Dan ben je er toch, of zie ik nu iets over het hoofd?
Ding lijkt idd gewoon BT te hebben. de gebruiksaanwijzing is te downloaden en daar staat ook een deel in over BT apparaten koppelen.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lukassss
Hij heeft inderdaad wel Bluetooth om vanaf je telefoon naar de radio te streamen maar geen Bluetooth om je draadloze koptelefoon mee te koppelen aan de radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
HeatWave schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 18:36:
[...]

Ding lijkt idd gewoon BT te hebben. de gebruiksaanwijzing is te downloaden en daar staat ook een deel in over BT apparaten koppelen.
je moet een "zender" functie hebben geen ontvanger functie..
Lukassss schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 18:25:
[...]

Telefoon streamen kan zeker, zelf beschik ik over geen heel groot databundel en aangezien ik in de bouw werk is muziek natuurlijk wel de hele dag hetgeen wat aan staat ;)
Data bundel is mijn probleem niet.. dat t een bak accu vreet, en nog wel eens uitvalt omdat er toch even een hickup in de dekking is..
en de stream dus niet automatisch weer opgepakt wordt... wat radio natuurlijk wel heeft *O*

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukassss
Het is inderdaad ook voornamelijk de accu van mijn iPhone die het niet zo leuk vind om de hele dag audio te spelen

[ Voor 51% gewijzigd door Lukassss op 29-06-2022 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biomass
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:40
Bij het Nederlandse bedrijf PerfectPro, dat het apparaat bij de webshop heeft gemaakt, staat de actuele versie van de Soloworker op hun productpagina met fabrikantcode SW3. https://www.perfectpro.eu/nl/product/soloworker/
Op die pagina vind je een koptelefoon icoon, maar als je het zeker wilt weten - stuur ze een mail?

Coolblue adverteert met de SWBT2 en volgens de fabrikant is de SWBT discontinued.
https://www.perfectpro.eu/nl/discontinued/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukassss
biomass schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 19:23:
Bij het Nederlandse bedrijf PerfectPro, dat het apparaat bij de webshop heeft gemaakt, staat de actuele versie van de Soloworker op hun productpagina met fabrikantcode SW3. https://www.perfectpro.eu/nl/product/soloworker/
Op die pagina vind je een koptelefoon icoon, maar als je het zeker wilt weten - stuur ze een mail?

Coolblue adverteert met de SWBT2 en volgens de fabrikant is de SWBT discontinued.
https://www.perfectpro.eu/nl/discontinued/
Het koptelefoon icoontje is voor de 3.5mm aansluiting en ik zoek juist een vergelijkbaar soort radio die dat juist via Bluetooth heeft ipv de bekabelde koptelefoon. Het hoeft niet persee van perfect pro te zijn of überhaupt een bouwradio-merk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biomass
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:40
Bluetooth pairing met een BT headset is toch niet zo'n gekke featurerequest om bij de producent neer te leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukassss
biomass schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 19:49:
Bluetooth pairing met een BT headset is toch niet zo'n gekke featurerequest om bij de producent neer te leggen?
Ga het ff navragen bij perfect pro! Als iemand toch nog iets vind hoor ik het graag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pindasmeer
Wat je altijd nog kunt doen, is een Bluetooth transmitter aansluiten op de 3,5mm poort. Niet heel elegant - en die transmitter moet ook los worden opgeladen - maar het zou werkbaar kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukassss
Pindasmeer schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 21:16:
Wat je altijd nog kunt doen, is een Bluetooth transmitter aansluiten op de 3,5mm poort. Niet heel elegant - en die transmitter moet ook los worden opgeladen - maar het zou werkbaar kunnen zijn.
Werkt dat ook met een Bluetooth koptelefoon zonder 3.5 ingang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasmeer
Ja, je sluit dan als het ware een zendertje (zoiets) aan op de koptelefooningang van de broekzakradio, en die zet het analoge signaal om in een digitaal signaal dat het via Bluetooth naar je koptelefoon of oordopjes verstuurt. Maar goed, dat zendertje moet wel elke dag (of x aantal uren) opgeladen worden, dus het is wel minder praktisch dan een broekzakradio met ingebouwde Bluetooth-zend functionaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukassss
Pindasmeer schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 22:17:
Ja, je sluit dan als het ware een zendertje (zoiets) aan op de koptelefooningang van de broekzakradio, en die zet het analoge signaal om in een digitaal signaal dat het via Bluetooth naar je koptelefoon of oordopjes verstuurt. Maar goed, dat zendertje moet wel elke dag (of x aantal uren) opgeladen worden, dus het is wel minder praktisch dan een broekzakradio met ingebouwde Bluetooth-zend functionaliteit
Maar is er ook een zendertje die dat kan versturen ipv ontvangen in die vorm naar een Bluetooth koptelefoon zonder 3.5mm port?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
ja bt zenders bestaan... heb er zelf ook eentje getest en gehad..

voor een slechthorend persoon die anders de TV wel erg hard ging zetten met alle overlast van dien.. koste 8 euro op Ali.. heeft ingebouwde accu maar is ook gewoon permanent te voeden via usb (in 't geval hier op de usb poort van het modem..)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
https://www.radiowinkel.c...ooth-ontvanger-en-zender/

alleen weer niet echt broekzak formaat :o :( en natuurlijk niet meer leverbaar :-)

enfin bewijst wel dat t bestaan heeft :-)

[ Voor 18% gewijzigd door SMSfreakie op 10-07-2022 17:26 ]

404 Signature not found

Pagina: 1