ey jongens zou "hier" iemand mij een antwoord kunnen geven op de vraag wanneer komt er nou eindelijk is kabel internet in de plaats best???
Verwijderd
hmmz ik d8 dat die er allang zou zijn.. heb toen gehoord dat is al jaar geleden dat ze aan best en veldhoven zouden beginnen, maar in best is er dus nog niks 
kun je t beste ff met chello bellen
kun je t beste ff met chello bellen
Verwijderd
Ik heb het hier even nagevraagd. Er komt Geen Chello in Best. het aanleggen van de kabels is UPC helaas te duur.
Veldhoven heeft reeds enkele jaren Chello.
Veldhoven heeft reeds enkele jaren Chello.
Ik zal even duidelijkheid scheppen... De gemeente Best valt niet onder UPC... Het kabelnetwerk in Best is altijd van de gemeente geweest, en is altijd onderhouden door een extern bedrijf... De gemeente had geen zin om geld te steken in 't retourgeschikt maken van 't netwerk...
De gemeente heeft een tijdje geleden (ik geloof 3 maanden ong.) het kabelnetwerk verkocht aan Essent... Essent is nu dus ook de beheerder, maar 't netwerk word nog steeds onderhouden door een extern bedrijf...
Net zoals UPC, heeft Essent ook wat financiele probleempjes, en zijn alle renovatieprojecten tijdelijk stopgezet... Dus ook in Best, dit stond op de planning voor begin 2002, maar gaat nu dus nog niet door... Er is geen zicht op wanneer er weer geld is....
Dus helaas, voorlopig nog niet, en 't wordt dan geen Chello, maar @home...
De gemeente heeft een tijdje geleden (ik geloof 3 maanden ong.) het kabelnetwerk verkocht aan Essent... Essent is nu dus ook de beheerder, maar 't netwerk word nog steeds onderhouden door een extern bedrijf...
Net zoals UPC, heeft Essent ook wat financiele probleempjes, en zijn alle renovatieprojecten tijdelijk stopgezet... Dus ook in Best, dit stond op de planning voor begin 2002, maar gaat nu dus nog niet door... Er is geen zicht op wanneer er weer geld is....
Dus helaas, voorlopig nog niet, en 't wordt dan geen Chello, maar @home...
Verwijderd
hmmz wel heel vervelend dat het niet van upc is
dan maar voor adsl gaan zodra het in best beschikbaar is, of gewoon verhuizen naar eindhoven
dan maar voor adsl gaan zodra het in best beschikbaar is, of gewoon verhuizen naar eindhoven
Verwijderd
Ik woon in best en sucks zwaar, gemeente belooft al anderhalf jaar dat we snel kabel krijge maar ze zijn gewoon te lam om actie te ondernemen.
Verwijderd
verhuizenOp maandag 27 augustus 2001 19:43 schreef PaNeL het volgende:
Ik woon in best en sucks zwaar, gemeente belooft al anderhalf jaar dat we snel kabel krijge maar ze zijn gewoon te lam om actie te ondernemen.
En dan ???Op maandag 27 augustus 2001 20:38 schreef Chellosupport het volgende:
met een rechtzaak dreigen.
Verwijderd
mayb dat je het dan wint en kabel krijgt wie weetOp maandag 27 augustus 2001 21:02 schreef PolarBear het volgende:
[..]
En dan ???
Verwijderd
Je kan ze aanklagen vanwege nalatigheid. dan ligt het er geheid binnen een paar weken. Gemeentes houden er niet van op de vingers getikt te worden.
Nalatigheid waarin?? Het niet aanbieden van kabelinternet?? Ik denk dat je heel weinig kans maakt...Op dinsdag 28 augustus 2001 13:14 schreef Chellosupport het volgende:
Je kan ze aanklagen vanwege nalatigheid. dan ligt het er geheid binnen een paar weken. Gemeentes houden er niet van op de vingers getikt te worden.
tis te tryenOp dinsdag 28 augustus 2001 17:08 schreef Mark_640 het volgende:
[..]
Nalatigheid waarin?? Het niet aanbieden van kabelinternet?? Ik denk dat je heel weinig kans maakt...
wow, ik woon ook in best, en best SOX0RS gewoon 
laten we een keer een meeting houwe!
/ME MOET KABEL
/ME MOET ADSL
/ME MOET INTERNET VIA STOPCONTACT
OF IETS ANDERS
laten we een keer een meeting houwe!
/ME MOET KABEL
/ME MOET ADSL
/ME MOET INTERNET VIA STOPCONTACT
OF IETS ANDERS
Yep, alleen moet je dan nu niet meer bij de gemeente zijn, maar bij Essent, zij zijn nu nml. de eigenaar van 't kabelnetwerk...Op dinsdag 28 augustus 2001 21:11 schreef wizzardrobbie het volgende:
[..]
tis te tryen
Pagina: 1