Hey
Ik ben op mijn "nieuwe" laptop een keer Minecraft beginnen spelen en merk dat dit eigenlijk bijna onmogelijk omdat ik gemiddeld 6fps haal en soms tot 1-2fps
Mijn laptop is niet echt een krachtpatser maar met 20gb geheugen, een i5-10210u processor een een NVIDIA GeForce MX350 videokaart (er zit ook wel een ingebouwde intel UHD videokaart in de processor) lijkt het mij dat ik Minecraft toch tot een acceptabel aantal frames moet kunnen draaien.
Ik heb uiteraard zelf al wat geprobeerd, namelijk de java argumenten van minecraft aangepast naar:
en volgende instellingen in nvidia control panel:
/f/image/dcw5NOUt6znlcli4Mm1iA8eH.png?f=fotoalbum_large)
Heeft iemand nog een idee om hier iets aan te kunnen doen?
Alvast bedankt
Ik ben op mijn "nieuwe" laptop een keer Minecraft beginnen spelen en merk dat dit eigenlijk bijna onmogelijk omdat ik gemiddeld 6fps haal en soms tot 1-2fps
Mijn laptop is niet echt een krachtpatser maar met 20gb geheugen, een i5-10210u processor een een NVIDIA GeForce MX350 videokaart (er zit ook wel een ingebouwde intel UHD videokaart in de processor) lijkt het mij dat ik Minecraft toch tot een acceptabel aantal frames moet kunnen draaien.
Ik heb uiteraard zelf al wat geprobeerd, namelijk de java argumenten van minecraft aangepast naar:
code:
1
| -Xmx8G -Xms3G -XX:+UnlockExperimentalVMOptions -XX:+UseG1GC -XX:G1NewSizePercent=20 -XX:G1ReservePercent=20 -XX:MaxGCPauseMillis=50 -XX:G1HeapRegionSize=32M -XX:ParallelGCThreads=4 |
en volgende instellingen in nvidia control panel:
/f/image/dcw5NOUt6znlcli4Mm1iA8eH.png?f=fotoalbum_large)
Heeft iemand nog een idee om hier iets aan te kunnen doen?
Alvast bedankt