Toon posts:

koop geen spellen in nl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
he lui!
leuke vakantie gehad? Ik wel...ben in ukraine geweest. En als je ergens spellen kunt kopen, lees: legaal in de winkel, dan is het daar wel. Ik betaalde f6,5 per schijfje. Dan snap ik niet waarom die rotzooi hier zo duur is. Wie wel?

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:21
Weet je zeker dat et legaal was?

Verwijderd

Die zijn hier zo duur omdat ze daar zo goedkoop zijn...

Verwijderd

ik ken iemand in malasyia ( of hoe je het ook schijft ) woont. En via hem kan ik ook aan legale cd's komen 5 piek per stuk , ik snap echt niet hoe dat zo goed koop kan zijn mjah.. alleen maar beter :)

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:23

AMDFreak

Intel is zo..

wat ut niet zo'n vieze demo cd?
Welk spel had je dan gekocht? of kon je daar kopen?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-02 22:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

En dan ga je de relatieve prijs bekijken. Blijkt dat schijfje ineens 250 piek te kosten :)

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 12:09 schreef Webby het volgende:
ik ken iemand in malasyia ( of hoe je het ook schijft ) woont. En via hem kan ik ook aan legale cd's komen 5 piek per stuk , ik snap echt niet hoe dat zo goed koop kan zijn mjah.. alleen maar beter :)
in het oosten zijn die dingen zo goedkoop omdat er op iedere hoek van de straat iemand illegaal aanbied voor een knaak.. voor 2 knaken heb je dan toch de legale, met doos/boekje enz. Op die manier wordt er dus toch minder illegale handel gedreven

• Buck Danny
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Buck Danny

flying ace

pffff voor een nieuw spel betaal je hier 100 pieken, tis net zo ziek als met cd's man :(
En dan nog zoveel moeite doen om het kopieeren tegen te gaan, begin eerst maar 's met de prijzen verlagen, dan koop ik 't misschien wel :(

[eerlijkmodus on]
als het toffe cd's/spellen zijn koop ik 't toch wel, de Rogue Spear serie bijv. heb ik allemaal legaal gekocht :) , maar zoiets als Max Payne, wat je in 2/3 dagen uit hebt.. nou nee
[eerlijkmodus off]

Verwijderd

welke games heb je dan gekocht ????

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-02 16:57

wzzrd

The guy with the Red Hat

I.h. oosten kun je idd. heel goedkoop cd's kopen. Als je echter naar de achterkant van die dingen kijkt, zijn ze blauw (CDR) en hebben ze vaak gekopieerde hoesjes.

Nee. Deze cd's zijn waarschijnlijk (zéker in Oekraïne) niet legaal. Naar Nederlandse maatstaven dan.

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
simpel : er is daar geen copyright... (signapore)

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
koop geen spellen in nl
Waar moet ik ze dan vandaan toveren :?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 18:22
Moet je opletten of er in Singapore geen copyright is. Dat valt tegen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:47

Wildfire

Joy to the world!

Op zondag 26 augustus 2001 13:09 schreef wzzrd het volgende:
I.h. oosten kun je idd. heel goedkoop cd's kopen. Als je echter naar de achterkant van die dingen kijkt, zijn ze blauw (CDR) en hebben ze vaak gekopieerde hoesjes.

[...]
Maar zelfs de thuisfikkers kunnen tegenwoordig legaal lijkende CD's produceren. Mijn CD'tjes hebben zien er gewoon uit als echte CD's (geen gekleurde onderkant dus)... dit in combinatie met erg goede kleurenkopieen voor de hoesjes en je hebt een illegale CD die erg legaal lijkt.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 15:51 schreef Brian Dickens het volgende:

[..]

Maar zelfs de thuisfikkers kunnen tegenwoordig legaal lijkende CD's produceren. Mijn CD'tjes hebben zien er gewoon uit als echte CD's (geen gekleurde onderkant dus)... dit in combinatie met erg goede kleurenkopieen voor de hoesjes en je hebt een illegale CD die erg legaal lijkt.
dat klopt ik heb ze wel eens gezien en dan kan ik niet snel zien of ze legaal of illigaal zijn :)

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-02 17:26
Moraal? "Als je goedkope spellen wil, ga dan naar de Ukraïne"?? |:(

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Verwijderd

Dat niet, maar geef nou toe, 100 ballen voor een schijfje waar je 2 weken tot misschien (nou laat ik het maximaal nemen) een maand zoet mee bent is toch een beetje veel, niet?

• answer_man
  • Laatst online: 13-12-2024
ja, en 2 speed is sloom :P

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 26 augustus 2001 13:05 schreef Qorne het volgende:
welke games heb je dan gekocht ????
nou diablo2, nhl en dat soort rotzooi. Ik interesseer me er niet voor, maar voor die prijs kun je het moeilijk laten liggen. Ik vind spellen totaal niet de moeite waard om er geld aan uit te geven. Liever een goed boek. Spellen zijn leuk om een verloren uurtje op te vullen. Daarom koop ik ze alleen in 3e wereld landen, waar de prijs-kwaliteit verhouding beter geregeld is.

Verwijderd

ik heb keer hongkong silver psx spel gehad
zilveren onderkant en naam van het spel in de ring van de cd gezet enzo
leek net echt
heb er vette winst op gemaakt :9

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-02 23:09

Flapmo

and back is gigi!

In rusland fikken ze die dingen op grote schaal. Voor 7,50 heb je dan de gebrande versie die je GEWOON in een winkel kan kopen. Het gevolg is dat de hele gamesindustrie daar op zn bek gaat en er daar zo niets meer te fikken is...

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Klippy
  • Laatst online: 11-02 21:19

Klippy

Still Game

Op zondag 26 augustus 2001 19:06 schreef Flapmo het volgende:
In rusland fikken ze die dingen op grote schaal. Voor 7,50 heb je dan de gebrande versie die je GEWOON in een winkel kan kopen. Het gevolg is dat de hele gamesindustrie daar op zn bek gaat en er daar zo niets meer te fikken is...
Precies, heb je ook niks aan dus.
Is wel handig als je er toevallig bent, maar is geen goede ontwikkeling.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 15:28 schreef s_roubos het volgende:
Moet je opletten of er in Singapore geen copyright is. Dat valt tegen.
Juist, ik ben deze vakantie naar indonesie geweest, en op de trugweg 3 dagen in singapore verbleven (flex hotel overgens) en als ze ergens copyright hebbuh is het wel in singapore (singapore = vergelijkbaar met new york)
natuurlijk heb je wel bepaalde "buurten" waar je illegale stuff kan krijgen maar dan moet je wel goed zoeken. want de cops daar moet je niet zonder handschoenen aanpakken >:)

• sjaakie
  • Niet online

sjaakie

Developer

Als jij goeie cd-tjes koopt en je doet er een mooi labeltje op, covers op fotopapier, en ze zijn niet meer van echt te onderschijnen............... >:) >:) >:)

Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

A) Ze zijn nep

B) Als ze wel echt waren, had je eigenlijk invoerrechten moeten dokken

Maar who cares

Yeah well. The Dude abides.

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 12:09 schreef Webby het volgende:
zo iets heb ik ook maar dan uit singapore mar jah die illegale cd zijn ook niet alles hoor heb er namelijk een met een virus er op (en daar kom je dan 4 maanden later achter en zo |:()maar jah verder is het wel een plezante inkoop daar :)

• O.D.Smolik
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Ik ben in chian op vakantie geweest. Daar heb je dvd's voor 5 piek vcd's voor 2á3 peik en spellen betaal je ook maar paar guldens voor.
Super illegaal, maar ze worden allemaal in de winkel verkocht.

Verwijderd

1 Ook al ligt het in de winkel, het zijn bijna voor 99% illegaal.

2 Alles is daar goedkoper.

Beetje dom en naief om te komen zeuren dat je ze hier niet koopt omdat ze daar goedkoper zijn. Een brood kost daar ook 10 cent koop jij hier dan ook geen brood meer ? |:( Het is niet te verglijken. Wij zijn een rijk land, hier verdient winkelpersoneel 3000 per maand daar nog geen 300. Alle kosten zijn hier hoger dus ook de prijs van het product.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 20:56

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zondag 26 augustus 2001 17:29 schreef JDMorpheuS het volgende:
Dat niet, maar geef nou toe, 100 ballen voor een schijfje waar je 2 weken tot misschien (nou laat ik het maximaal nemen) een maand zoet mee bent is toch een beetje veel, niet?
tjah en al ga je uit heb je 100 piek in 3 uur er doorheen gejaagt..hmmm 100 piek voor 3 uur of 100 piek voor 3 dagen... ik weet wel wat ik kies hoor

blup

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 augustus 2001 00:21 schreef Werkeend het volgende:

[..]

tjah en al ga je uit heb je 100 piek in 3 uur er doorheen gejaagt..hmmm 100 piek voor 3 uur of 100 piek voor 3 dagen... ik weet wel wat ik kies hoor
Nou ja, ik wel. Als je f100 in 3 uur uitgeeft heb je wel meer lol gehad, dan 2 weken als een zombie achter je beeldscherm.

• AtHomer
  • Niet online
Op woensdag 29 augustus 2001 14:28 schreef noorman00 het volgende:

[..]

Nou ja, ik wel. Als je f100 in 3 uur uitgeeft heb je wel meer lol gehad, dan 2 weken als een zombie achter je beeldscherm.
Dat ligt er maar net aan welk spel het is... ;)

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Pagina: 1