Microsoft/Xbox key gekocht bij Simplygames niet bereikbaar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jessed93
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-05 14:19
Dag Tweakers,

Beetje een vreemde vraag:

Ik wil graag een Microsoft key voor Microsoft tegoed inwisselen die ik eind 2015 gekocht heb (don't ask... :+ ). De key zelf heb ik vroeger nergens genoteerd, maar kon ik bereiken via een link in de mail die ik de dag van aankoop ontvangen heb. Echter, die pagina is sinds 2016 offline omdat Simplygames een 'internal system change' uitvoerde, waarvan ik overigens niets wist en ook geen mail over ontvangen heb in het verleden.

De customer service wil/kan me duidelijk niet helpen: "Unfortunately there is nothing further that we can do."

Ik weet niet meer aan hoeveel €'s tegoed ik toen gekocht heb, maar zou wel eens redelijk wat kunnen geweest zijn.

Kan dit zomaar? Moet ik er gewoon in berusten dat mijn geld/tegoed weg is, of heeft een mede-tweaker een idee?

Thx!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Locke_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-05 21:53

Locke_

Iron within, Iron Without!

Na bijna 7 jaar, ik zou er maar vanuit gaan dat je het kwijt bent..

"From iron cometh strength! From strength cometh will! From will cometh faith! From faith cometh honour! From honour cometh iron!"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-05 00:25

Racing_Reporter

Contentmaker

Heb je nog hetzelfde account enzo? In principe zou je gewoon toegang moeten blijven houden tot je producten. Maar verder, wat @Locke_ zegt.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jessed93
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-05 14:19
Racing_Reporter schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 18:40:
Heb je nog hetzelfde account enzo? In principe zou je gewoon toegang moeten blijven houden tot je producten. Maar verder, wat @Locke_ zegt.
Jep, nog steeds hetzelfde account :)

Ik weet dat 7 jaar lang is, maar ergens voelt het toch wat onrechtvaardig, zeker omdat ik het in principe niet kon weten.