Goedemiddag allen,
vorige week dinsdag stond er plotseling een bord bij ons voor de deur verboden te parkeren i.v.m. plaatsen bouwkeet. van donderdag t/m vrijdag.
Op donderdag kregen we een simpel briefje in de bus dat er renovatiewerkzaamheden gaan plaatsvinden 3 straten verderop en dat ze de containers bij ons voor op het grasveld gingen plaatsen.
Ik ben toen wezen zoeken en heb de volgende vergunning gevonden :
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2022-242727.html
Op vrijdag 24-06-2022 werden de containers en ook een aggegraat geplaatst op het grasveld.
Nu zijn er vandaag ook nog bouwhekkèn omheen gezet waardoor wij als bewoners eromheen moeten lopen en ook geen auto's meer in de daarvoor bedoelde plekken kunnen parkeren.
`Normaal gesproken zou ik denken prima het is voor even, maar de bedoeling is ruim 4 maanden.
Nu wil ik bezwaar indienen en ben eigenlijk benieuwd naar de mogelijkheden.
Punten die ik zelf zie:
1. De werkzaamheden vinden 3 straten verderop plaats mogen ze het dan gewoon hier neerzetten
2. Mogen ze het terrein afsluiten met bouwhekken.
3. in de vergunning staat tegenover de graszoden ( het is nu op het grasveld geplaatst met bouwhekken eromheen ook op de parkeerplaats( de rode lijn)
4. welke tijden mag de aggegraat aangezet worden.
5. nog andere tips ?:fill(white):strip_exif()/f/image/cWc5KraH8Vk39QQF7tIO0B7W.png?f=user_large)
vorige week dinsdag stond er plotseling een bord bij ons voor de deur verboden te parkeren i.v.m. plaatsen bouwkeet. van donderdag t/m vrijdag.
Op donderdag kregen we een simpel briefje in de bus dat er renovatiewerkzaamheden gaan plaatsvinden 3 straten verderop en dat ze de containers bij ons voor op het grasveld gingen plaatsen.
Ik ben toen wezen zoeken en heb de volgende vergunning gevonden :
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2022-242727.html
Op vrijdag 24-06-2022 werden de containers en ook een aggegraat geplaatst op het grasveld.
Nu zijn er vandaag ook nog bouwhekkèn omheen gezet waardoor wij als bewoners eromheen moeten lopen en ook geen auto's meer in de daarvoor bedoelde plekken kunnen parkeren.
`Normaal gesproken zou ik denken prima het is voor even, maar de bedoeling is ruim 4 maanden.
Nu wil ik bezwaar indienen en ben eigenlijk benieuwd naar de mogelijkheden.
Punten die ik zelf zie:
1. De werkzaamheden vinden 3 straten verderop plaats mogen ze het dan gewoon hier neerzetten
2. Mogen ze het terrein afsluiten met bouwhekken.
3. in de vergunning staat tegenover de graszoden ( het is nu op het grasveld geplaatst met bouwhekken eromheen ook op de parkeerplaats( de rode lijn)
4. welke tijden mag de aggegraat aangezet worden.
5. nog andere tips ?
:fill(white):strip_exif()/f/image/cWc5KraH8Vk39QQF7tIO0B7W.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Eql8ZAuaZZBE0CNxv8HrZeVu.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 41% gewijzigd door theorganiser op 28-06-2022 17:31 . Reden: Dochter drukte alvast enter. ]