"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
We zijn er druk mee bezig, en zoals je ook op het waterkoeling forum kunt zien, zijn we er druk mee bezig.
Het wordt iig iets heel leuks, niet alleen voor waterkoeling-mensen, maar ook gewoon voor mensen die 12 fans ofzo in hun case hebben.
Verwijderd
Heb mijn toetsenbord gespoten en mijn muis. Nu nog de monitor en kast.Op maandag 27 augustus 2001 11:59 schreef Skef het volgende:
Nog nix langs zien vliegen... Heb jij al gespoten dan? (Ik nog niet, ben eerst bezig met m'n waterkoeling...)
Word namelijk de server en die moet gewoon RVS zijn
Maar wat kan je precies met die controller doen dan??
Software matig je RPM regelen ofzo??
Dubbel pret voor mijOp dinsdag 28 augustus 2001 08:41 schreef Skef het volgende:
De PC-Controller heet trouwens ook geen PC-Controller meer, maar (....). (Sorry, mag nog nix verklappen).
We zijn er druk mee bezig, en zoals je ook op het waterkoeling forum kunt zien, zijn we er druk mee bezig.
Het wordt iig iets heel leuks, niet alleen voor waterkoeling-mensen, maar ook gewoon voor mensen die 12 fans ofzo in hun case hebben.
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
- aansturing/rpm uitlezing fans
- uitlezen flow-meter
- aansturen peltier
- aansturen pomp
- temp-sensoren
dit alles compleet modulair, dus je bouwt alleen wat je nodig hebt, met wel uitbreidingsmogelijkheden...
Cool or not? maar vooralsnog: kijk ook op het waterkoeling forum, hier staat meer info!
edit: Even de link aangepast, zodat ie direct naar het juiste sub-forum gaat. Alle artikelen daarin zijn van toepassing op dit onderwerp!
Ooo dat was wel de bedoeling