Mag ik hier parkeren?

Pagina: 1
Acties:
  • 7.331 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:02
Na een akkefietje met de buurvrouw onlangs kwam er een opvallend detail naar voren. Het stuk bij de ingang van onze huizen zou volgens haar gewoon een doorgang zijn. Zij dreigde dat als zij stappen zou ondernemen, dat dit ook een punt zou worden. Standaard zet ik hier mijn auto neer. Dit deed ik gebaseerd op een eerdere ervaring. Een buurman meende dat ik verderop in de straat zijn uitrit blokkeerde ooit in de eerste week, verwees mij meteen naar 'mijn eigen oprit'. Sure, dan doen we dat toch?

Dit vind ik absoluut een opvallend statement, en ook een tegenstrijdige. Voor zover ik weet is dit een oprit waarbij wij allebei auto's zouden mogen plaatsen, hoewel zij gepensioneerd is en ik in feite dan de enige gebruiker ben. Uiteraard is het in de uitvoering niet de bedoeling om de steeg (inclusief toegang tot mijn eigen tuin) te blokkeren voor bijvoorbeeld hulpdiensten of voetgangers, dat begrijp ik, daar moet je bijna een meter afstand voor reserveren zodat iedereen er makkelijk doorheen kan. Overigens is het autootje gekrompen, daarom 1,5m gerekend voor de breedte van het voertuig ;) Daar zoek ik graag duidelijkheid over, in de vijf jaar dat ik hier woon is er ook nooit een melding of iets van binnengekomen. Het voelt raar dat dit na die periode opeens tegen mij gezegd/gebruikt wordt namelijk.

Situatieschets:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9fH18NnvOzbsOif5mNVXO8cHZFA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/81XDyiOUfcwLWtkZEtBYNwQI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1zzTkKF1xAs9a8InEq9sTmU1L20=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ltQvOpS1RusiNzBC3XJiWPnL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T8c31gcAauM4V8yHxDwvsK3HY28=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NujTPyBmagsP3Je7jQZSMQNf.jpg?f=fotoalbum_large

Hierbij meer info. Posts gaan hard.

Ter verduidelijking: de buurvrouw heeft GEEN auto (gepensioneerd, te voet), kan overal prima langs. Het feit dat ze hierover begint opeens, gaf mij meer aan dat de bron elders zit (en ik weet hoe dat zit en heb het al aangepakt). Als ze hier last van had gehad, dan had ik dat wel eerder gehoord. No doubt. Maar ik vroeg mij wel af hoe het zat. Huurcontract moet ik nog even achteraan.

[ Voor 27% gewijzigd door Racing_Reporter op 28-06-2022 17:13 ]

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Beste antwoord (via Racing_Reporter op 28-06-2022 17:39)

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Sebazzz schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 17:11:
[...]

Dat is onzin. Het kadaster geeft duidelijk aan de grote van de percelen, en meerdere huurwoningen is niet één groot perceel.
Ik heb toch echt de kadastrale kaart voor mijn neus van de situatie van de TS, die één groot blok laat zien... Het adres is niet aan mij om te delen, maar "onzin" is het toch echt niet.

@Racing_Reporter Het is aan je woningbouw om er iets over te zeggen. Het zal bedoeld zijn als doorgang, maar wettelijk belemmert je niks om het te gebruiken als oprit, zo is het toch echt ingericht.

Je hebt kans dat je woningbouw "nee" zegt, dus beter heb je een goed overleg met je buurvrouw hoe je er samen uit kan kopen. Dat is tenslotte altijd de beste oplossing.

[ Voor 30% gewijzigd door Hooglander1 op 28-06-2022 17:16 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10 13:07

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ik zou denken dat de vorige eigenaar gewoon zijn grond betegeld heeft, en dat dus van jous is.
Maar dat is gok/aanname en meer kunnen wij ook niet :)

Lijkt mij dat dit een vraag voor het kadaster is en evt je koopcontract is.
Tot waar is het jouw grond, en staat er iets in het koop contract over recht van overpad ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik snap de schets niet. Ik zie 2 opritten. Welk huis is van jou? Welk van je buurvrouw? Wat zit er nog voor de geparkeerde auto? Waar zit de erfgrens?

[ Voor 6% gewijzigd door Microkid op 28-06-2022 16:39 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-10 20:56
Vul je adres hier eens in om te kijken van wie dat stuk grond is: https://kadastralekaart.com/

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
jij zet je auto voor je eigen deur neer en de buurvrouw zegt dat als ze er een zaak van maakt het een probleem voor jou zou zijn nadat je dit 5 jaar doet?
Waar zou ze dan een zaak kunnen/willen maken?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Je topicstart leest een beetje warrig, kun je deze wat verhelderen? Wat bedoel je bijvoorbeeld met 'een doorgang'? Is die doorgang van iemand, of gaat die naar iets toe? Een achterpad bijvoorbeeld?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DJGizbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 08:45
Zo te zien gaat het om de linker oprit en is het huis links gesplitst, want twee voordeuren (waarschijnlijk boven en beneden).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:19

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Cheesy schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 16:41:
Je topicstart leest een beetje warrig, kun je deze wat verhelderen? Wat bedoel je bijvoorbeeld met 'een doorgang'? Is die doorgang van iemand, of gaat die naar iets toe? Een achterpad bijvoorbeeld?
Het lijkt erop alsof het huis aan de linkerkant, 2 voordeuren hebben. Dat doet mij vermoeden dat het een gedeelde (split) woning is wat het parkeren van de auto op de positie van de foto in een wat logischer perspectief zet.

Maar ik kan het ook compleet fout hebben. Dat is het nadeel van alle informatie of context missen.

Dat gezegd hebbende: ik zie niet heel veel andere mogelijkheden als je daar met 2 auto's zou moeten parkeren en er ook nog in en uit wilt komen. Maar geen idee hoe dat juridisch of wettelijk vastgelegd is. Aan het begin van de oprit, naast elkaar parkeren is erg krap. Als je beide achteruit inparkeert, zal één van de 2 zelfs moeten uitstappen op de buren hun oprit en ik denk dat dit ook niet wenselijk is (als je huidige buren al om dit soort dingen moeilijk gaan doen). Je zou kunnen overwegen de haag smaller te snoeien of te vervangen zodat er meer ruimte is aan het begin en jullie daar, naast elkaar, kunnen parkeren (met ruimte tussen de auto's in)

[ Voor 34% gewijzigd door Notna op 28-06-2022 16:49 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
en dichter bij de straat naast ide strak vierkante haag zetten op de "oprit" ? dan is er veel meer ruimte voor de deuren en naar achterom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
Verdorie, goede punten om op in te haken mensen!

Het gaat om de woning links, 2 onder 1 kap. Dat is een huurwoning. Volgens de buurvrouw is het hele stuk doorgang. Dan gaat het haar om het hele pad vanaf de eerste gele lijn (grens stoep, openbare weg) tot achterin (de laatste 0,85m+ markering gaat over de breedte van de echte steeg). Komt nog een fotootje voor een wat platter aangezicht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1zzTkKF1xAs9a8InEq9sTmU1L20=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ltQvOpS1RusiNzBC3XJiWPnL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door Racing_Reporter op 28-06-2022 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 10:52
Racing_Reporter schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 16:49:
Verdorie, goede punten om op in te haken mensen!

Het gaat om de woning links, 2 onder 1 kap. Dat is een huurwoning. Volgens de buurvrouw is het hele stuk doorgang. Dan gaat het haar om het hele pad vanaf de eerste gele lijn (grens stoep, openbare weg) tot achterin (de laatste 0,85m+ markering gaat over de breedte van de echte steeg). Komt nog een fotootje voor een wat platter aangezicht.
Het linkse gedeelte hoort toch gewoon bij jou woning???
Ik zie het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Aha, dat verduidelijkt wel iets ;)

Betreft het ook 1 verhuurder / eigenaar en is het 1 groot perceel?
Dan kan het kadaster in ieder geval niets betekenen en komt het allemaal neer op afspraken met de verhuurder. Staat er toevallig niets over parkeren in je huurcontract?

[ Voor 4% gewijzigd door Cheesy op 28-06-2022 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robg1984 schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 16:51:
[...]

Het linkse gedeelte hoort toch gewoon bij jou woning???
Ik zie het probleem niet.
Volgens mij wonen ze allebei links..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 14:53

E-Vix

Nu met sneeuw!

Is het ook daadwerkelijk een doorgang? Gaat de oprit of doorgang ook ergens heen, of eindigt het bij de schutting van de achterburen? Of is dat geen schutting maar een poort naar een ander terrein?

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 16:25
Kijk eens op het Kadaster, dan weet je in ieder geval of de grond bij de woning hoort.
Als dat niet zo is, zul je er vast niet mogen parkeren.

Als het wel bij de woning hoort, is het nog geen vrijbrief om daar te mogen parkeren. Want er kan een 'recht van overpad' van toepassing zijn en dien je de doorgang vrij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesterPieter
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 10-10 18:37

MeesterPieter

PnP Pinball

Jij huurt de oprit gezien de betegeling, dus je kunt er gewoon parkeren. Buurvrouw moet zich maar melden bij de eigenaar over erfgrens akkefietjes

[ Voor 34% gewijzigd door MeesterPieter op 28-06-2022 17:00 ]

Volg HIER mijn Zelfbouw Flipperkast Build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 16:52:
[...]

Volgens mij wonen ze allebei links..
Klopt!
Cheesy schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 16:52:
Aha, dat verduidelijkt wel iets ;)

Betreft het ook 1 verhuurder / eigenaar en is het 1 groot perceel?
Dan kan het kadaster in ieder geval niets betekenen en komt het allemaal neer op afspraken met de verhuurder. Staat er toevallig niets over parkeren in je huurcontract?
Dit zou ik even na moeten kijken, kan me niet herinneren dat er iets over in gestaan heeft. We huren in ieder geval allebei bij dezelfde verhuurder. Binnen het kadaster valt alles onder 1 stuk zo te zien? Geen ervaring daarmee, wil dat zeggen dat het allemaal onder de wbv valt?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T8c31gcAauM4V8yHxDwvsK3HY28=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NujTPyBmagsP3Je7jQZSMQNf.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 76% gewijzigd door Racing_Reporter op 28-06-2022 17:11 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet zo goed waarom iedereen naar de contracten en kadasters grijpt. De buurvrouw is ontevreden, dat kan je toch gewoon oplossen met afspraken?
Als ik naar die foto kijk, en het verhaal goed begrijp, dan staat die auto ook gruwlijk in de weg. Je kan hem toch gewoon ff niet in de weg zetten? Hoeveel moeite is dat nou? Waarom moet je daar een heel verhaal over typen op het internet? Waarom ga je niet ff praten met je buurvrouw en vragen waar ze hem dan liever zou willen zien, die auto? Het is immers je buurvouw, toch?
Je zit nu op de route van een conflict.. heb je niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:02
Staat er iets over in je huurcontract oid?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 17:01:
Ik snap niet zo goed waarom iedereen naar de contracten en kadasters grijpt. De buurvrouw is ontevreden, dat kan je toch gewoon oplossen met afspraken?
Als ik naar die foto kijk, en het verhaal goed begrijp, dan staat die auto ook gruwlijk in de weg. Je kan hem toch gewoon ff niet in de weg zetten? Hoeveel moeite is dat nou? Waarom moet je daar een heel verhaal over typen op het internet? Waarom ga je niet ff praten met je buurvrouw en vragen wara ze hem dan liever zou willen zien, die auto? Het is immers je buurvouw, toch?
Je zit nu op de route van een conflict.. heb je niks aan.
Heh? Waar staat de auto in de weg dan? Meer dan 3 meter aan pad/oprit, en dan zou je daar alleen van en naar huis moeten wandelen? Hoe moet ie hem dan neerzetten? De auto staat al bijna op de grens met de buurman. Veel meer naar rechts parkeren gaat hem niet worden.

Benieuwd wat voor akkefietje eraan vooraf is gegaan voor de buurvrouw. Klinkt alsof dit om iets heel anders gaat dan een auto op de oprit/de doorgang.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
oooh huur, ok dus je hebt 2 woningen, 2 huurders op 1 kadastrale plot.
voordeuren is de scheiding, neem aan dat 1 boven zit en de ander beneden en de tuin heeft
Dan is zoals je al zei @Racing_Reporter de "oprit" van jullie twee.
Hmm
Kan je m niet aan de straat zetten? desnoods een beetje voor jullie "oprit" of er vlak naast
Of zoals ik al zei, wel op de oprit maar dan zo vlakbij de straat als mogelijk, dan voelt het als een vrije doorgang voor de voordeuren

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:27
Briljant hoe incompleet en gefragmenteerd de informatie gedeeld wordt.

Hier hoort een kadasterkaart met aanduiding van relevante objecten, partijen en grenzen. Eventueel aangevuld met een satellietfoto.

Daarnaast moet inzicht gegeven worden in de juridische situatie: aktes, huurvoorwaarden, etc. Dit ivm zaken als recht van overpad.

Hoe de zooi bestraat is is volstrekt irrelevant. Ik mag ook de laatste 1.2m van mijn erf prachtig bestraten maar mag er niets neerzetten wat mensen belemmerd in hun recht van overpad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
en huurcontract, wat staat daarin wbt gebruik en parkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Op het eerste gezicht zie ik twee opritten.

Wat is het probleem voor de buurvrouw? Ze heeft toch ook haar eigen weggetje naast de woning? Als je niks blokkeert lijkt het me geen probleem. Bij huur is het een groot stuk land dat eigendom is van de verhuurder meestal en niet een stukje per woning.
Ah, ik snap het, de buurvrouw en ts wonen links, ieder eigen voordeur. De buurvrouw kan toch niet meer naast jouw auto parkeren? Dat is te smal, en ze kan er ook niet achter gaan staan want dan kun jij niet weg.

[ Voor 26% gewijzigd door Marzman op 28-06-2022 17:10 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenneman schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 17:04:
[...]

Heh? Waar staat de auto in de weg dan? Meer dan 3 meter aan pad/oprit, en dan zou je daar alleen van en naar huis moeten wandelen? Hoe moet ie hem dan neerzetten? De auto staat al bijna op de grens met de buurman. Veel meer naar rechts parkeren gaat hem niet worden.

Benieuwd wat voor akkefietje eraan vooraf is gegaan voor de buurvrouw. Klinkt alsof dit om iets heel anders gaat dan een auto op de oprit/de doorgang.
Zoals ik het bergijp.. ze wonen allebei links, de buurvrouw wil achter de auto de steeg in kunnen. Dus als je dan aankomt lopen/fietsen dan staat die auto in de weg. De buurman rechts doet niet mee in het verhaal, dus het gaat om de linkerkant. Tenminste, als ik het goed brgrijp..

Dus ik denk dan.. zet je auto een meter naar achter en een stukje naar links.. probleem opgelost.

Tenzij de buurvrouw zegt; die auto wil ik hier helemaal niet hebben, dus nergens op de oprit. Maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:46

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zet dat (en evt. verdere aanvullingen waar om gevraagd wordt) a.u.b. ook even duidelijk in de topicstart, want anders gaat dit nog tig keer terug komen omdat mensen je verduidelijking over het hoofd zien.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Rukapul schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 17:05:
Briljant hoe incompleet en gefragmenteerd de informatie gedeeld wordt.

Hier hoort een kadasterkaart met aanduiding van relevante objecten, partijen en grenzen. Eventueel aangevuld met een satellietfoto.

Daarnaast moet inzicht gegeven worden in de juridische situatie: aktes, huurvoorwaarden, etc. Dit ivm zaken als recht van overpad.

Hoe de zooi bestraat is is volstrekt irrelevant. Ik mag ook de laatste 1.2m van mijn erf prachtig bestraten maar mag er niets neerzetten wat mensen belemmerd in hun recht van overpad.
Kadasterkaart heb je niks aan, is 1 groot blok, want huur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 17:07:
[...]

Zoals ik het bergijp.. ze wonen allebei links, de buurvrouw wil achter de auto de steeg in kunnen. Dus als je dan aankomt lopen/fietsen dan staat die auto in de weg. De buurman rechts doet niet mee in het verhaal, dus het gaat om de linkerkant. Tenminste, als ik het goed brgrijp..

Dus ik denk dan.. zet je auto een meter naar achter en een stukje naar links.. probleem opgelost.

Tenzij de buurvrouw zegt; die auto wil ik hier helemaal niet hebben, dus nergens op de oprit. Maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk?
Dan kan de buurvrouw er toch gemakkelijk langs met 1,3 m vrij naast de auto?
Lijkt me echt een non-issue.

@Racing_Reporter Dit hele issue is gewoon een reactie van je buurvrouw op een schijnbaar ander akkefietje. Ik zou het daarover hebben, en niet over iets wat buurvrouw nu verzonnen heeft nadat je 5 jaar lang je auto gewoon op de oprit hebt kunnen parkeren. Kleinzerig geneuzel van haar kant als iets 5 jaar lang kan, en na een andere discussie opeens een probleem vormt.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonChaot
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:41
Voor hetzelfde geld staat in het huurcontract van buuf dat zij haar auto daar neer mag zetten (ook al heeft ze er geen).
Praktisch gezien passen er geen twee auto's op van twee verschillende gezinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:56

Sebazzz

3dp

Hooglander1 schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 17:09:
[...]

Kadasterkaart heb je niks aan, is 1 groot blok, want huur.
Dat is onzin. Het kadaster geeft duidelijk aan de grote van de percelen, en meerdere huurwoningen is niet één groot perceel.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

[...]

Bij woningbouwverenigingen wel.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

[...]

Ik heb toch echt de kadastrale kaart voor mijn neus van de situatie van de TS, die één groot blok laat zien... Het adres is niet aan mij om te delen, maar "onzin" is het toch echt niet.

@Racing_Reporter Het is aan je woningbouw om er iets over te zeggen. Het zal bedoeld zijn als doorgang, maar wettelijk belemmert je niks om het te gebruiken als oprit, zo is het toch echt ingericht.

Je hebt kans dat je woningbouw "nee" zegt, dus beter heb je een goed overleg met je buurvrouw hoe je er samen uit kan kopen. Dat is tenslotte altijd de beste oplossing.

[ Voor 30% gewijzigd door Hooglander1 op 28-06-2022 17:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenneman schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 17:10:
[...]

Het gaat er toch om wat de buurvrouw vind en niet wat jij en ik vinden? Ik bedoel, er kan misschien wel een vrachtwagen langs in mijn ogen, maar ja..

Mijn punt is, je kan wel je gelijk gaan halen en lekker thuis tevreden achter je keyboard zitten (de TS dan).. en dan? Wat heb je dan bereikt? Boze buurvrouw? Kan je nog 20 jaar tegen die boze kop aan kijken. Lijkt mij niet handig voor beide partijen..

Ze zal lekker opvrolijken als je met de kadastertekeningen en contracten aan komt... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
Jeroenneman schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 17:10:
[...]

@Racing_Reporter Dit hele issue is gewoon een reactie van je buurvrouw op een schijnbaar ander akkefietje. Ik zou het daarover hebben, en niet over iets wat buurvrouw nu verzonnen heeft nadat je 5 jaar lang je auto gewoon op de oprit hebt kunnen parkeren. Kleinzerig geneuzel van haar kant als iets 5 jaar lang kan, en na een andere discussie opeens een probleem vormt.
Jep, toevallig net in jouw buurt dat ook toegelicht. Ik had de topicstart beter aan kunnen pakken. Als er echt iets mis mee was geweest, was dit eerder naar boven gekomen.

Het echte zeer zit erachter en is al boven water. Ik denk dat het meer geblèr is van mevrouw in haar frustratie, waarbij we allebei een punt hebben. Ze gaat haar dreigement om er werk van te maken in principe niet doorzetten denk ik, dat is meer om gehoord te voelen en haar zaak kracht bij te zetten. Voor haar punt heb ik zeker begrip getoond, toen koelde ze ook wel af. Het was vorige week een keer misgegaan, waardoor ze in één keer afging van 0 naar 100. Veel eerdere frustraties komen meteen naar boven, ze is 77 en van de categorie 'ik herinner je nog even aan wat er eerder is gebeurd'. Met als bijkomend probleem dat ze zo'n binnenvetter is dat van het echte feitelijke probleem ik naar haar toe moest om te vragen wat er aan de hand was, omdat ze in 1x mij chagrijnig ging aankijken en ging negeren, zonder iets te zeggen. Je kan in feite alleen maar iets goed doen door nooit meer iets fout te doen, want de fouten blijven hangen en de goede dingen niet.

Echter vroeg ik mij wel af wat mijn rechten hierin zijn, het is niet alleen interessant maar ook om mijzelf in te dekken. Omdat het een typisch onderwerp is: wat is van de gemeente/wbv/'mijzelf'.

[ Voor 37% gewijzigd door Racing_Reporter op 28-06-2022 17:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 17:15:
[...]

Het gaat er toch om wat de buurvrouw vind en niet wat jij en ik vinden? Ik bedoel, er kan misschien wel een vrachtwagen langs in mijn ogen, maar ja..

Mijn punt is, je kan wel je gelijk gaan halen en lekker thuis tevreden achter je keyboard zitten (de TS dan).. en dan? Wat heb je dan bereikt? Boze buurvrouw? Kan je nog 20 jaar tegen die boze kop aan kijken. Lijkt mij niet handig voor beide partijen..

Ze zal lekker opvrolijken als je met de kadastertekeningen en contracten aan komt... :D
Daarom zeg ik ook al twee keer dat het buurvrouw waarschijnlijk helemaal niet gaat om het parkeren of de oprit of wat dan ook. Buurvrouw is waarschijnlijk nog pissig om iets totaal anders (TS had al benoemd dat dit opeens een probleem werd na een ander akkefietje), en dus gaat niets in dit topic dat andere probleem oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Racing_Reporter schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 17:16:
[...]

Jep, toevallig net in jouw buurt dat ook toegelicht. Ik had de topicstart beter aan kunnen pakken. Als er echt iets mis mee was geweest, was dit eerder naar boven gekomen. Maar ik vroeg mij wel af wat mijn rechten hierin zijn, omdat het een typisch onderwerp is: wat is van de gemeente/wbv/'mijzelf'.
Je huurt iets... Je hebt een gedeelde "oprit". Feitelijk is niks van jou. In goed overleg is er altijd van alles mogelijk. Tenzij er iets anders expliciet in je contract staat, maar dat zal gok ik niet zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
Hooglander1 schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 17:18:
[...]

Je huurt iets... Je hebt een gedeelde "oprit". Feitelijk is niks van jou. In goed overleg is er altijd van alles mogelijk. Tenzij er iets anders expliciet in je contract staat, maar dat zal gok ik niet zo zijn.
Daarom "mijzelf" :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Blijft hetzelfde van toepassing: "gedeelde opgang", dus die deel je. Je zal er samen uit moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
overleg eens met haar waar op de oprit ze jouw auto ok vindt staan, ik gok helemaal voor links tegen de heg, dan is de ruimte bij de deuren en naar achter maximaal.
En nogmaals,kan je m niet op de straat parkeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:19
@Racing_Reporter Nou maak je me wel nieuwsgierig en wil ik weten wat er dan aan de hand was :P

Naar mijn mening staat de auto netjes geparkeerd en is er voldoende ruimte om te voet te passeren. Ik weet niet welke stappen ze van plan was te ondernemen, maar ik gok dat de verhuurder ook zoiets als 'joh doe niet zo moeilijk' zou zeggen. De doorgang moet uiteraard vrij blijven. En persoonlijk zou ik de auto iets verder naar de weg zetten zodat je niet gelijk de auto ziet als je de deur uit loopt. Maar meer dan dat ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Racing_Reporter schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 17:16:
[...]

Jep, toevallig net in jouw buurt dat ook toegelicht. Ik had de topicstart beter aan kunnen pakken. Als er echt iets mis mee was geweest, was dit eerder naar boven gekomen.

Het echte zeer zit erachter en is al boven water. Ik denk dat het meer geblèr is van mevrouw in haar frustratie, waarbij we allebei een punt hebben. Ze gaat haar dreigement om er werk van te maken in principe niet doorzetten denk ik, dat is meer om gehoord te voelen en haar zaak kracht bij te zetten. Voor haar punt heb ik zeker begrip getoond, toen koelde ze ook wel af. Het was vorige week een keer misgegaan, waardoor ze in één keer afging van 0 naar 100. Veel eerdere frustraties komen meteen naar boven, ze is 77 en van de categorie 'ik herinner je nog even aan wat er eerder is gebeurd'. Met als bijkomend probleem dat ze zo'n binnenvetter is dat van het echte feitelijke probleem ik naar haar toe moest om te vragen wat er aan de hand was, omdat ze in 1x mij chagrijnig ging aankijken en ging negeren, zonder iets te zeggen. Je kan in feite alleen maar iets goed doen door nooit meer iets fout te doen, want de fouten blijven hangen en de goede dingen niet.

Echter vroeg ik mij wel af wat mijn rechten hierin zijn, het is niet alleen interessant maar ook om mijzelf in te dekken. Omdat het een typisch onderwerp is: wat is van de gemeente/wbv/'mijzelf'.
Ja.. dat mensie is 77.. koop een bloemetje voor haar en bied je excuses aan.. kleine moeite, bereik je een hoop mee. Ook al heeft ze geen gelijk en is het allemaal haar schuld. Het is al dat gedoe niet waard joh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
Ok, in het kort dan (: Buuf is pensionada, en 's nachts laat ik vaak mijn raam openstaan. Gaat never nooit iemand inbreken. Door nieuwsverhalen is ze bang dat er stormschade ontstaat, of nog erger: gespuis langskomt en ziet dan haar woning afbranden als iemand bij mij iets naar binnen gooit. Dan is zij ook haar plekje kwijt.

Hoewel ik het deels snap met kleiner wereldje (in een plek niet al te ver hier vandaan wat autobrandjes gehad) is haar conclusie 'dat het allemaal een bepaalde kant op gaat'. Zo spannend is het hier niet ;) Voor haar is het duidelijk: zet die raam definitief op een kierstand. Werkt niet voor mij: ik geef mijn grens aan dat ik wel veel ventilatie nodig heb, graag de ramen tegenover elkaar open. Als ik dan van huis ben, horen ze dicht of op de kierstand. Sure. Fine by me, vorige week alleen code geel en ik check weinig de weerberichten. Dus ja, toen stond alles open. En toen ik thuis kwam erg laat die avond, kreeg ik de volle lading de volgende ochtend omdat 'ik haar zat te pesten en een treiterkop was'. Complete kolder, dan was ik ook nooit de gesprekken aangegaan waarom ze nou opeens extreem chagrijnig naar me begon te kijken. Terwijl de band normaliter gewoon normaal was: hallo/dag/praten over de tuin en het weer.

As said before, ik denk dat dit allemaal niet zo'n vaart gaat lopen, excuses dat ze last van me heeft gehad heb ik ook al aangeboden :) Ze weet dondersgoed dat ik niet alles goed doe, maar dat er gewoon een normaal persoon achter zit die fouten maakt. Life goes on erna hoor.

[ Voor 9% gewijzigd door Racing_Reporter op 28-06-2022 17:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Silent7
aha dus de oudere dame voelt zich niet veilig als er ramen openstaan in deze situatie (waar velen hier eerst niet in de gaten hadden dat het twee huizen waren, waarmee ik aangeef dat het voor een toevallige passant lijkt alsof er open ramen zijn bij een huis (waar zij dus woont)
Sowieso, waar je ook woont, ramen openen als je niet thuis bent, gewoon niet doen.
Dus grote bos bloemen of leuk plantje halen, even langswippen, excuses maken en alleen maar ramen open als je thuis bent :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Racing_Reporter
Silent7 schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 17:46:
aha dus de oudere dame voelt zich niet veilig als er ramen openstaan in deze situatie (waar velen hier eerst niet in de gaten hadden dat het twee huizen waren, waarmee ik aangeef dat het voor een toevallige passant lijkt alsof er open ramen zijn bij een huis (waar zij dus woont)
Sowieso, waar je ook woont, ramen openen als je niet thuis bent, gewoon niet doen.
Dus grote bos bloemen of leuk plantje halen, even langswippen, excuses maken en alleen maar ramen open als je thuis bent :)
Mooi samengevat. Wel bijkomende vraag: heb je ècht goed gelezen wat ik erover zei wat ik al deed? :)

[ Voor 77% gewijzigd door Racing_Reporter op 28-06-2022 17:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:13
Volgens mij mag ik mijn auto ook op die oprit zetten trouwens, aangezien er geen hek om staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-10 20:16

bert pit

asdasd

Totdat de eigenaar een hek plaatst, een ketting spant of iets dergelijks, waaraan zichtbaar is dat dit bij het huis hoort, is het volgens de wet openbare weg en mag iedereen daar staan. Het is natuurlijk niet netjes als een vreemde daar parkeert maar dit zegt de wet.

Tijdens het lezen van deze zin, wordt wereldwijd circa 1.000.000 liter olie verstookt. Dus niet 2X lezen hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:13
bert pit schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 18:19:
Totdat de eigenaar een hek plaatst, een ketting spant of iets dergelijks, waaraan zichtbaar is dat dit bij het huis hoort, is het volgens de wet openbare weg en mag iedereen daar staan. Het is natuurlijk niet netjes als een vreemde daar parkeert maar dit zegt de wet.
Tja, blijft toch gek dat ik hem bij iedere willekeurige 2-onder-1-kapper mag neerzetten als ik niet de garage deur blokkeer :-P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Silent7
Racing_Reporter schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 17:48:
[...]

Mooi samengevat. Wel bijkomende vraag: heb je ècht goed gelezen wat ik erover zei wat ik al deed? :)
nee ik snap je, en het is ook logisch, jouw huis, jij bepaald wat je doet normaal gesproken.
Maar ik zou dus met een bos bloemen oid excuses gaan maken en het juist andersom afspreken, dus alleen als jij thuis bent staan de ramen open, dan bescherm jij met je aanwezigheid het fort :)
max 20 bij open ramen en meeste lucht is al van buiten, een ongemak dat beter is dan ellende met de oude buurvrouw.
Je kan dan ook even voorstellen jouw nummer bij de snelkieslijst te zetten zodat je klaar staat voor haar, het lijkt me een geval dat ze zich onveilig voelt (en autobranden redelijk dichtbij is iets waar de meeste mensen zich niet veiliger door voelen ;)) en zoiets haar weer gerust kan stellen.
Je hebt vijf jaar gewoont met minimale ellende, als je dit slim oppakt kan het heel goed gan voor jullie allebei

Toen wij hier kwamen wonen hadden we 1 buurman op 100m wonen, een wat oudere man.
Wij hielpen hem met dingen en hij bracht dan weer dingen langs als vers geslachte kip of een berg gevonden paddenstoelen of net geoogste groenten. Wijntje erbij, lachen, nog altijd verdrietig dat ie overleden is. Een glimlach en helpende hand geeft iedereen een beter gevoel.
Hakken in het zand met een ouder persoon die weinig anders heeft om zich op te concentreren dan kan je niet "winnen" dat zie je nu wel dan gaan ze andere dingen "verzinnen" beter een charme offensief en leuke tijd voor de jaren die ze er nog woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-10 10:42
Ja het lijkt inderdaad op een doorgang maar heeft de buurvrouw er last van of moet ze gewoon klagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je geeft aan 'dat je autootje gekrompen is. Ik neem aan dat je bedoelt: Mijn huidige auto is geen Renault Espace maar een Alfa Romeo MiTo
De breedte van een Alfa Romeo MiTo is 1721 mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuupie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:12
Wat een stomme constructie. Wat nu als de buurvrouw haar scootmobiel of fiets achter jouw auto plaatst? Want ook haar oprit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing_Reporter
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 23:17:
[...]

Je geeft aan 'dat je autootje gekrompen is. Ik neem aan dat je bedoelt: Mijn huidige auto is geen Renault Espace maar een Alfa Romeo MiTo
De breedte van een Alfa Romeo MiTo is 1721 mm.
Haha, het was wáchten tot iemand erover ging vallen. Dit was eigenlijk 1.64m, omdat ik in een Clio rijd. Gek genoeg is deze breder dan ik had verwacht :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
[...]

Mijn woning zit anders met nog een aantal 2 onder 1 kappers (en de halve naast me 🤷) op 1 perceel in het kadaster. Lastig, want de grenzen voor en achter met mijn buuf zijn raar: mijn woonkamer luik steekt over 'haar' voortuin. Dat kan niet kloppen, moet anderhalve baksteen opzij mijns inziens, maar dat kan ik dus niet bewijzen 🤨
Ze had het namelijk over een gewenst hek tussen onze tuinen, maar dan komt dat hek dus tegen mijn luik aan dat gaat niet werken... En als ik luik wil openen/sluiten sta ik met 1 voet in haar voortuin.

Achter ook typisch, daar lijk ik ook wat te missen/de afzuigkap zit buiten boven de schutting/muurtje 👀
Anyway, het kadaster gaat me hierbij dus niet helpen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Racing_Reporter schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 00:30:
[...]

Haha, het was wáchten tot iemand erover ging vallen. Dit was eigenlijk 1.64m, omdat ik in een Clio rijd.
Dus...
Jij geeft zeer gefragmenteerde, onvolledige informatie.
Hier op GoT proberen we de situatie helder te krijgen, om jouw vraag te beantwoorden.
En dan reageer je zo?! ;w

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 06:40:
[...]

Dus...
Jij geeft zeer gefragmenteerde, onvolledige informatie.
Hier op GoT proberen we de situatie helder te krijgen, om jouw vraag te beantwoorden.
En dan reageer je zo?! ;w
Heb je het hele topic wel gelezen? Het probleem heeft TS al met de buurvrouw besproken en lijkt zo goed als opgelost, dan kan wat luchtigeren reageren ook wel, toch? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 23:17:
[...]

Wikipedia: Renault Scénic ;)

Wat overigens nog wel interessant is: als dit een situatie zou zijn met duidelijke kavels (huur of koop) dan mag (juridisch gezien) nog iedereen hier parkeren (jij, de buurvrouw, andere straatbewoners). Deze oprit is namelijk volgens de Wegenverkeerswet een "voor het openbaar verkeer openstaande weg of pad". Bij de meeste mensen mag je dus op de oprit parkeren. Praktisch en sociaal gezien is dat natuurlijk van de zotte (maar wel leuk om te weten), volgens de wetgeving moet je om dit te voorkomen echt afsluiten met een hek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BJBoes
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-03 20:56
allen hier ik zou nog is goed kijken.

ik denk dat we hier te maken hebben met recht van overpad. ik denk ook dat daarom de boel door de verhuurder beklinkerd is tot aan de volgende buurman.
T lijkt mij vrij duidelijk dat TS de doorgang niet mag belemmeren. de vraag is in welke mate hij dat doet als hij zijn auto daar neer zet. Zijn buurvrouw zou daar nog wel is flink gelijk in kunnen hebben dat als ze er een issue van maakt, dat het ook gaat zijn.

mijn advies aan TS, houd de lieve vrede met je buurvrouw. t komt jouw goed uit dat ze geen auto heeft anders was het al veel eerder een issue geworden denk ik. technisch gezien zouden jullie beide er een auto mogen neer zetten zolang het ( vermoedelijke ) recht van overpad niet geschonden word. Er staat wettelijk geen minimale breedte voor een recht van overpad.

als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Racing_Reporter schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 17:36:
Ok, in het kort dan (: Buuf is pensionada, en 's nachts laat ik vaak mijn raam openstaan. Gaat never nooit iemand inbreken. Door nieuwsverhalen is ze bang dat er stormschade ontstaat, of nog erger: gespuis langskomt en ziet dan haar woning afbranden als iemand bij mij iets naar binnen gooit. Dan is zij ook haar plekje kwijt.

Hoewel ik het deels snap met kleiner wereldje (in een plek niet al te ver hier vandaan wat autobrandjes gehad) is haar conclusie 'dat het allemaal een bepaalde kant op gaat'. Zo spannend is het hier niet ;) Voor haar is het duidelijk: zet die raam definitief op een kierstand. Werkt niet voor mij: ik geef mijn grens aan dat ik wel veel ventilatie nodig heb, graag de ramen tegenover elkaar open. Als ik dan van huis ben, horen ze dicht of op de kierstand. Sure. Fine by me, vorige week alleen code geel en ik check weinig de weerberichten. Dus ja, toen stond alles open. En toen ik thuis kwam erg laat die avond, kreeg ik de volle lading de volgende ochtend omdat 'ik haar zat te pesten en een treiterkop was'. Complete kolder, dan was ik ook nooit de gesprekken aangegaan waarom ze nou opeens extreem chagrijnig naar me begon te kijken. Terwijl de band normaliter gewoon normaal was: hallo/dag/praten over de tuin en het weer.

As said before, ik denk dat dit allemaal niet zo'n vaart gaat lopen, excuses dat ze last van me heeft gehad heb ik ook al aangeboden :) Ze weet dondersgoed dat ik niet alles goed doe, maar dat er gewoon een normaal persoon achter zit die fouten maakt. Life goes on erna hoor.
Jullie wonen daar samen, zij voelt zich niet veilig.. ze is 77. doe er gewoon wat moeite voor. Als jij 77 bent, ben je ook niet zo flexibel meer. Jouw mening (er gebeurt niks hier..) op haar projecteren, daarmee kom je er niet. Het gaat niet om wat jij vindt, het gaat om wat zij vindt. Je kan wel tegen haar zeggen "zo spannend is het hier niet", maar gaat ze dat dan blind overnemen van je en daarmee is het opgelost? Nee, uiteraard niet en dat weet je zelf ook wel.
Als het een kerel van 44 zou zijn die zegt, ik voel mij niet veilig.. dan zou mijn reactie heel anders zijn (stel je niet aan :P ), maar in dit geval vind ik het anders. Als een vrouw van 77 zich niet veilig voelt door wat jij doet, doe er dan wat aan en zeg dat tegen haar, dat je er wat aan doet. En of het dan terecht is of niet, dat ze zich niet veilig voelt, dat maakt weinig uit. Ze voelt zich niet veilig. Punt. En jij kan er wat aan doen.
Uiteindelijk ben je zelf veel meer gebaat bij een goede relatie met je buurvrouw denk ik en daar kan je best wat moeite voor doen. (als het al moeite is ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis013
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09 11:12
Van wie is de oprit rechts naast de auto?? Dat lijkt mij de plek om jou auto te parkeren

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Dennis013 schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 09:17:
Van wie is de oprit rechts naast de auto?? Dat lijkt mij de plek om jou auto te parkeren
Ik denk dat de buren bij wiens huis die garage hoort dat niet bepaald op prijs zullen stellen :+

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis013
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09 11:12
FirePuma142 schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 09:50:
[...]

Ik denk dat de buren bij wiens huis die garage hoort dat niet bepaald op prijs zullen stellen :+
Woont de TS nou achter het huis, of naast het huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:01

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

We gaan blijkbaar de hele discussie opnieuw voeren en opnieuw vragen stellen die al gesteld zijn. Mocht @Racing_Reporter nog een update willen geven, stuur een General Chat modje een DM en dan kunnen we tzt het topic weer openen ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.