Na een akkefietje met de buurvrouw onlangs kwam er een opvallend detail naar voren. Het stuk bij de ingang van onze huizen zou volgens haar gewoon een doorgang zijn. Zij dreigde dat als zij stappen zou ondernemen, dat dit ook een punt zou worden. Standaard zet ik hier mijn auto neer. Dit deed ik gebaseerd op een eerdere ervaring. Een buurman meende dat ik verderop in de straat zijn uitrit blokkeerde ooit in de eerste week, verwees mij meteen naar 'mijn eigen oprit'. Sure, dan doen we dat toch?
Dit vind ik absoluut een opvallend statement, en ook een tegenstrijdige. Voor zover ik weet is dit een oprit waarbij wij allebei auto's zouden mogen plaatsen, hoewel zij gepensioneerd is en ik in feite dan de enige gebruiker ben. Uiteraard is het in de uitvoering niet de bedoeling om de steeg (inclusief toegang tot mijn eigen tuin) te blokkeren voor bijvoorbeeld hulpdiensten of voetgangers, dat begrijp ik, daar moet je bijna een meter afstand voor reserveren zodat iedereen er makkelijk doorheen kan. Overigens is het autootje gekrompen, daarom 1,5m gerekend voor de breedte van het voertuig
Daar zoek ik graag duidelijkheid over, in de vijf jaar dat ik hier woon is er ook nooit een melding of iets van binnengekomen. Het voelt raar dat dit na die periode opeens tegen mij gezegd/gebruikt wordt namelijk.
Situatieschets:
:strip_exif()/f/image/81XDyiOUfcwLWtkZEtBYNwQI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ltQvOpS1RusiNzBC3XJiWPnL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NujTPyBmagsP3Je7jQZSMQNf.jpg?f=fotoalbum_large)
Hierbij meer info. Posts gaan hard.
Ter verduidelijking: de buurvrouw heeft GEEN auto (gepensioneerd, te voet), kan overal prima langs. Het feit dat ze hierover begint opeens, gaf mij meer aan dat de bron elders zit (en ik weet hoe dat zit en heb het al aangepakt). Als ze hier last van had gehad, dan had ik dat wel eerder gehoord. No doubt. Maar ik vroeg mij wel af hoe het zat. Huurcontract moet ik nog even achteraan.
Dit vind ik absoluut een opvallend statement, en ook een tegenstrijdige. Voor zover ik weet is dit een oprit waarbij wij allebei auto's zouden mogen plaatsen, hoewel zij gepensioneerd is en ik in feite dan de enige gebruiker ben. Uiteraard is het in de uitvoering niet de bedoeling om de steeg (inclusief toegang tot mijn eigen tuin) te blokkeren voor bijvoorbeeld hulpdiensten of voetgangers, dat begrijp ik, daar moet je bijna een meter afstand voor reserveren zodat iedereen er makkelijk doorheen kan. Overigens is het autootje gekrompen, daarom 1,5m gerekend voor de breedte van het voertuig
Situatieschets:
:strip_exif()/f/image/81XDyiOUfcwLWtkZEtBYNwQI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ltQvOpS1RusiNzBC3XJiWPnL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NujTPyBmagsP3Je7jQZSMQNf.jpg?f=fotoalbum_large)
Hierbij meer info. Posts gaan hard.
Ter verduidelijking: de buurvrouw heeft GEEN auto (gepensioneerd, te voet), kan overal prima langs. Het feit dat ze hierover begint opeens, gaf mij meer aan dat de bron elders zit (en ik weet hoe dat zit en heb het al aangepakt). Als ze hier last van had gehad, dan had ik dat wel eerder gehoord. No doubt. Maar ik vroeg mij wel af hoe het zat. Huurcontract moet ik nog even achteraan.
[ Voor 27% gewijzigd door Racing_Reporter op 28-06-2022 17:13 ]
Als je dit leest, heb je teveel tijd.