Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 03:08
hallo beste tweakers.

ik zit er al een tijd over na te denken over mijn ''vrije tijd'' nuttig te gaan besteden.
vooral in de late avond game ik wel af en toe wat maar dit begint ook af te nemen nu en wil ik echt tijd maken voor iets nuttigs en iets gaan ondernemen.

ik was of ben op zoek naar een manier om mijn tijd nuttig te besteden en misschien ook financieel hier wat aan bij te verdienen van thuis uit.

momenteel heb ik geen idee wat ik wil doen dit is en blijft dit het grootste vraagteken ?

er zijn zoveel keuzes en ik weet ook niet goed wat mij zal liggen vandaar dus ook hoe begin ik dit aan te pakken ? wat mij erg aanspreekt van vroeger wat ik op school heb gedaan is technisch tekenen, na een huis gekocht te hebben ben ik ook hier vooral wegens verbouwing veel op papier gaan plaatsen en triggerd dit mij wel een beetje.

ik ben vooral benieuwd naar soortgelijke verhalen en ervaringen en hoe jullie daarmee zijn omgegaan of mee aan de slag gegaan zijn en mij eventueel ook op weg kunnen helpen met een eerste stap in het hele gebeuren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Studeren zodat je een baan kunt vinden waar je meer mee kunt verdienen. Verder lekker uitrusten, ontspanning is belangrijk! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philtjens
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 16:27:
Studeren zodat je een baan kunt vinden waar je meer mee kunt verdienen. Verder lekker uitrusten, ontspanning is belangrijk! :)
ik heb momenteel werk en studeren word moeilijk want ik werk in 2 ploegen waardoor dit bijna niet te combineren is tenzij het om een thuis studie gaat of cursus wat ik zelf kan inplannen wanneer ik er tijd voor heb.

dit is ook de bedoeling tot ik ontspanning erin kan zoeken aangezien ik het gamen voor mijn gevoel een beetje aan het ontgroeien ben en ik denk tot ik persoonlijk meer heb aan persoonlijke ontwikkeling. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phyrozi
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 27-08 20:49
Veel verschillende dingen:

- Fotograferen in de stad
- Sporten (vaak ook voor het werk)
- Heel soms karpervissen (ha!)
- Stad in voor een wandeling met de vrouw en hond, biertje halen, misschien pizzaatje
- Gewoon lange wandeling
- Languit op de bank
- Technische dingen uitzoeken, wat leren
- Lezen, wanneer mentale energie dat toelaat

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:20
Doe iets wat niet veel energie kost. Niet werken of studeren naast je baan. Zorg voor ontspanning. Altijd maar ‘aan staan’ is niet gezond. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Wat is je doel er precies mee? Wil je je ontspanning anders indelen? Wil je er iets specifieks mee bereiken, zoals geld verdienen, iets leren om te kunnen toepassen in de werksfeer? privésfeer?

Het hangt er echt vanaf wat je ermee wil wat hier een nuttig advies gaat zijn.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
SmurfLink schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 17:36:
Wat is je doel er precies mee? Wil je je ontspanning anders indelen? Wil je er iets specifieks mee bereiken, zoals geld verdienen, iets leren om te kunnen toepassen in de werksfeer? privésfeer?

Het hangt er echt vanaf wat je ermee wil wat hier een nuttig advies gaat zijn.
Ontspanning heb ik genoeg ik ben pas papa geworden dus we gaan vaker met ons kleintje wandellen op terras zitten met een drankje en noem maar op.
Buiten dat ga ik regelmatig snowboarden en een whiskeytasting meepikken af en toe uiteten en een avondje cinema.

Boeken lezen zou ik wat meer moeten doen.

Het is inderdaad meer voor om wat te kunnen bijverdienen of mijn kennis op werksfeer wat kunnen te vergroten en eventueel een nieuwe hobby te krijgen waar ik ook wat mee kan bij verdienen.

Ik zit bv graag achter de computer en ik teken graag als ik dit kan combineren zou ik zeker fijn vinden maar weet niet welke richting of wat ik ermee kan doen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philtjens
Phyrozi schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 17:32:
Veel verschillende dingen:

- Fotograferen in de stad
- Sporten (vaak ook voor het werk)
- Heel soms karpervissen (ha!)
- Stad in voor een wandeling met de vrouw en hond, biertje halen, misschien pizzaatje
- Gewoon lange wandeling
- Languit op de bank
- Technische dingen uitzoeken, wat leren
- Lezen, wanneer mentale energie dat toelaat
Hier kan ik al een deel van afvinken wat regelmatig terug komt 👍 het gaat meer om mijn kennis op werkvlak / ervaringen te vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
Dennisweb schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 17:36:
Doe iets wat niet veel energie kost. Niet werken of studeren naast je baan. Zorg voor ontspanning. Altijd maar ‘aan staan’ is niet gezond. ;)
Savonds heb ik in het weekend nog energie over waardoor ik mijn kennis wat wil vergroten.

Ik heb ook mijn rust nodig en sta heus niet altijd aan dit komt misschien zo over maar ook zeker bedankt om me hier bewust van te maken 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Philtjens schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 18:10:
[...]

Ontspanning heb ik genoeg ik ben pas papa geworden dus we gaan vaker met ons kleintje wandellen op terras zitten met een drankje en noem maar op.
Buiten dat ga ik regelmatig snowboarden en een whiskeytasting meepikken af en toe uiteten en een avondje cinema.

Boeken lezen zou ik wat meer moeten doen.

Het is inderdaad meer voor om wat te kunnen bijverdienen of mijn kennis op werksfeer wat kunnen te vergroten en eventueel een nieuwe hobby te krijgen waar ik ook wat mee kan bij verdienen.

Ik zit bv graag achter de computer en ik teken graag als ik dit kan combineren zou ik zeker fijn vinden maar weet niet welke richting of wat ik ermee kan doen ?
Dan zou ik naar een thuisstudie gaan kijken. Je kan nog zoveel hobbymatig doen thuis, maar dat zegt in het bedrijfsleven vaak niet zo veel. Een diploma of certificaten zeggen een hoop meer! Kijk of je met dat technisch tekenen ergens een cursus kan doen om te kijken of je het écht leuk vindt, en ga daarna een avondopleiding doen.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RodeBarret
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 03-01-2023
Philtjens schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 17:07:
[...]

ik heb momenteel werk en studeren word moeilijk want ik werk in 2 ploegen waardoor dit bijna niet te combineren is tenzij het om een thuis studie gaat of cursus wat ik zelf kan inplannen wanneer ik er tijd voor heb.

dit is ook de bedoeling tot ik ontspanning erin kan zoeken aangezien ik het gamen voor mijn gevoel een beetje aan het ontgroeien ben en ik denk tot ik persoonlijk meer heb aan persoonlijke ontwikkeling. :)
Ik studeer via de Open Universiteit, ik doe het module voor module. Lekker studeren in eigen tijd, 1 module kost nu door Corona 164 euro daar mag je een jaar over doen en krijg je 3 tentamen kansen voor. Als ik 1 module heb gehaald, ga ik verder met de volgende.

Enige wat ik vervelend vond is dat ik pas een jaar nadat ik ben begonnen aan de OU eens ben gaan uitvinden hoe je moet studeren. Als ik dat nou eerder had gedaan had mij dat een hoop frustraties gescheeld en was ik nu een stuk verder. En had ik ook niet een module opnieuw hoeven te doen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:50

spacy

+++

Ik heb ooit in dit soort uren mijn hbo papiertje gehaald via deeltijd. Dus ja stuideren zou ik aanraden mocht je nog andere carriere wensen hebben dan wat je nu doet.

Wat ik van oud collega's weet is dat ze ooit in zulke uren een aantal apps hebben otnwikkeld en daarmee nu een leuke bijverdienste hebben.

Mocht je liever voor niet-carriere gaan maar toch iets willen leren:
-paino of ander muziek instrument (vooral ook heel populair tijdens locksdowns)
-een ambacht (ja je mag dit klussen noemen), maar houtbewerking, misschien een cursus smeden of lassen zodat je metaal kunt bewerken? vul hier overigens zelf iets in waarvan je denkt, dat heb ik ooit willen leren om zelf te maken.

Gaat het om een maatschappelijke of sociale bijdrage?
Denk dan eens aan helpen in vodeselbank of asielzoekersopvang.
Maar meedraaien in sportclub, kerk, verenigingsleven of misschien zelfs politiek wordt ook erg gewaardeerd mocht je ergens lid van zijn of bij horen.

En dan nog een laatste waarschuwing. Volg vooral je hart voordat je zelf in de drukkere jaren van je leven zit zit, bijvoorbeeld wanneer je kinderen hebt. Dan zul je voor veel van deze dromen even een aantal jaren maar erg lastig tijd kunnen vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwizz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-06 08:35
Gamen ontgroeid? verkeerde games speel je dan :P hahaa

Je zou eventueel kunnen kijken naar hobby's die uit kunnen lopen in een "side hustle" denk bijv. aan fotografie en editten. Zou je prima freelance klusjes af en toe kunnen doen zodra je er ervaring in hebt.

Daarnaast studeren inderdaad. Weet niet wat voor functie/vak je uitoefent maar ik als Test Engineer kan makkelijk een thuisstuddie/cursus volgen om mijn ISTB certificaten uit te breiden. Vrij laagdrempelig en goed te doen.

Als je persoonlijker advies wilt moet men ook weten wat je nu doet qua werk en wat je interesses zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaer288
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09 16:36
Philtjens schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 16:26:
hallo beste tweakers.

wat mij erg aanspreekt van vroeger wat ik op school heb gedaan is technisch tekenen, na een huis gekocht te hebben ben ik ook hier vooral wegens verbouwing veel op papier gaan plaatsen en triggerd dit mij wel een beetje.
Een cursus Technisch Tekenen met AutoCAD via een onderwijsinstelling? Of misschien eerst gewoon met behulp van vrij verkrijgbare tutorials, dan kun je zien of het iets voor je is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
spacy schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 14:32:
Ik heb ooit in dit soort uren mijn hbo papiertje gehaald via deeltijd. Dus ja stuideren zou ik aanraden mocht je nog andere carriere wensen hebben dan wat je nu doet.

Wat ik van oud collega's weet is dat ze ooit in zulke uren een aantal apps hebben otnwikkeld en daarmee nu een leuke bijverdienste hebben.

Mocht je liever voor niet-carriere gaan maar toch iets willen leren:
-paino of ander muziek instrument (vooral ook heel populair tijdens locksdowns)
-een ambacht (ja je mag dit klussen noemen), maar houtbewerking, misschien een cursus smeden of lassen zodat je metaal kunt bewerken? vul hier overigens zelf iets in waarvan je denkt, dat heb ik ooit willen leren om zelf te maken.

Gaat het om een maatschappelijke of sociale bijdrage?
Denk dan eens aan helpen in vodeselbank of asielzoekersopvang.
Maar meedraaien in sportclub, kerk, verenigingsleven of misschien zelfs politiek wordt ook erg gewaardeerd mocht je ergens lid van zijn of bij horen.

En dan nog een laatste waarschuwing. Volg vooral je hart voordat je zelf in de drukkere jaren van je leven zit zit, bijvoorbeeld wanneer je kinderen hebt. Dan zul je voor veel van deze dromen even een aantal jaren maar erg lastig tijd kunnen vinden. ;)
voorlopig zit ik goed en ga ik op mijn werk niet switchen althans dit is niet de insteek direct ervan.
instrument bespelen is niks voor mij vroeger geprobeerd te weinig geduld voor 8)7
ambacht werk ook gedaan ben afgestudeerd als lasser en heb ook nog wat airco,s geplaatst en is niet iets wat ik thuis kan uitoefenen ook.

goede opties maar niet direct iets wat mij aanspreekt.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Jij bent iig de eerste die ik ooit heb gezien die zegt: "Weet je, net vader geworden, fulltime baan, dus ik heb gewoon teveel tijd voor mezelf en voor ontspanning, dus we moeten meer werken/studeren".

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• 7ven
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-06 17:17
Je kunt ook een paar skills bijleren.

Afgelopen jaar heb ik deze gedaan
- Klein vaarbewijs I
- Klein vaarbewijs II
- Lascursus MIG/Mag

Bucketlist op dit gebied
- Soldeercursus
- Robotica / machine aansturing met C# uitvogelen
- C rijbewijs halen
- Vliegbrevet (PPL) halen

Andere ideeën
- Nieuwe programmeertaal aanleren
- 3d modellen maken
- wiskunde studie volgen
- voor jezelf beginnen (ZZP of B.V.)
- muziek maken
- bij een vereniging gaan (muziek, voetbal, schaken)
- goede doelen steunen (met de handen) (voedselbank, oranjevereniging, stichting)
- iemand die je kent helpen die dat kan gebruiken (iemand in de schuld, een eenzame oudere, een zieke)

[ Voor 5% gewijzigd door 7ven op 30-06-2022 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Schrijf je levensdoelen op en maak een plan hoe je die gaat halen.
Daarna ga je je vrije tijd gebruiken om die doelen te halen.

Mooi begin is dit boek
https://www.bol.com/nl/nl...JN3w.2_32.40.ProductImage
Soms een beetje zweverig, maar erg goed om eens te lezen.

[ Voor 40% gewijzigd door Ernemmer op 30-06-2022 19:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thesur
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12-10-2022
Herken mezelf hier wel in. "Vrije tijds besteding en een beetje bijverdienen". Voor mij vertaalde dat zich meer naar: Niet genoeg voldoening uit mijn 'simpele twee ploegen dienst baantje' halen. Heb geen idee wat voor werk je doet, maar mijn werk was ongeschoolt werk wat je bijna iedereen binnen een week kan leren. Dit werk was ook meer gericht op verdienen, terwijl ik zelf wel graag iets uitdagenders en met meer verantwoordelijkheid zocht. Zelf had ik ook het gevoel of kon ik dat, maar had geen diploma's.
Uiteindelijk ben ik na 7 jaar in de productie doorgegroeid naar productieleider en nu heb ik dat gevoel ook niet meer. Ik heb voldoening in mijn werk nu ik thuis kom, en wil nu vooral genieten en ontspannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-09 11:09
spam, niet doen.

[ Voor 93% gewijzigd door Ardana op 01-07-2022 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Klinkt leuk, maar is dit niet gewoon betaald? Of kun je de trainings wel gratis doen?

[ Voor 44% gewijzigd door Ardana op 01-07-2022 01:14 ]

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-09 11:09
Werving / spam.

[ Voor 96% gewijzigd door Ardana op 01-07-2022 01:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-09 16:30

mwa

Kinderen. Dan heb je dit probleem niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
Dwizz schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 14:52:
Gamen ontgroeid? verkeerde games speel je dan :P hahaa

Je zou eventueel kunnen kijken naar hobby's die uit kunnen lopen in een "side hustle" denk bijv. aan fotografie en editten. Zou je prima freelance klusjes af en toe kunnen doen zodra je er ervaring in hebt.

Daarnaast studeren inderdaad. Weet niet wat voor functie/vak je uitoefent maar ik als Test Engineer kan makkelijk een thuisstuddie/cursus volgen om mijn ISTB certificaten uit te breiden. Vrij laagdrempelig en goed te doen.

Als je persoonlijker advies wilt moet men ook weten wat je nu doet qua werk en wat je interesses zijn.
Dat kan natuurlijk ook speelde vooral heel vroeger runescape erna overgestapt op guildwars en alle uitbereidingen ervan nu vooral league of legends en TFT ook wel overwatch geprobeerd apex legends en destiny maar het spreekt me minder aan.

Het doel is inderdaad meer om een side hustle te creëren ermee alleen weet ik. Niet direct welke richting ik kan op gaan ?

Mijn studies waren niet de beste ik ben afgestudeerd als lasser vooral omdat ik niet echt goed kon leren maar het vooral van mijn handen moest hebben.

Werk ben ik nu team operator in chemie sector.

Interesses heb ik genoeg mijn hobbys zijn snowboarden whiskey tastings met vrienden af en toe eens op stap gaan city tripjes of daguitstapkes met mijn gezin bouwen/verbouwen met ons huis, kijk veel videos ook over financieel advies hoewel het toch allemaal steeds hetzelfde is ik ga ook beginnen met golven, auto detailing, vroeger veel gevoetbalt en fitness gedaan ook de tweakers stuff qua techniek smartphone tv ... Ik wil niet alles 100% weten maar wil wel van veel iets weten 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jampot007
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-09 21:09
Philtjens schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 21:04:
[...]

Dat kan natuurlijk ook speelde vooral heel vroeger runescape erna overgestapt op guildwars en alle uitbereidingen ervan nu vooral league of legends en TFT ook wel overwatch geprobeerd apex legends en destiny maar het spreekt me minder aan.

Het doel is inderdaad meer om een side hustle te creëren ermee alleen weet ik. Niet direct welke richting ik kan op gaan ?

Mijn studies waren niet de beste ik ben afgestudeerd als lasser vooral omdat ik niet echt goed kon leren maar het vooral van mijn handen moest hebben.

Werk ben ik nu team operator in chemie sector.

Interesses heb ik genoeg mijn hobbys zijn snowboarden whiskey tastings met vrienden af en toe eens op stap gaan city tripjes of daguitstapkes met mijn gezin bouwen/verbouwen met ons huis, kijk veel videos ook over financieel advies hoewel het toch allemaal steeds hetzelfde is ik ga ook beginnen met golven, auto detailing, vroeger veel gevoetbalt en fitness gedaan ook de tweakers stuff qua techniek smartphone tv ... Ik wil niet alles 100% weten maar wil wel van veel iets weten 😂
lascursus geven

V&A: 3D Print Service + \\ Industrieel Product Ontwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Philtjens
Sissors schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 19:22:
Jij bent iig de eerste die ik ooit heb gezien die zegt: "Weet je, net vader geworden, fulltime baan, dus ik heb gewoon teveel tijd voor mezelf en voor ontspanning, dus we moeten meer werken/studeren".
Ik heb vooral als ik middagdienst hebt tot ik om 23:30 thuis kom kan ik niet meteens lapen en ben ik meestal nog een uurtje bezig. In het weekend idem dito als mijn vriendin en zoontje slapen kan ik gemakkelijk nog 2/3 uur 'bezig houden'

Ik ben nu 31 en wil wat extra verdienen ik ben nu nog jong en kan het aan later niet dan wil ik net afbouwen dus waarom niet.
Bedoeling is wel om dit vanuit thuis te doen vooral in het weekend ergens.

Mijn zoontje is heel gemakkelijk eet goed slaapt goed en is altijd braaf vandaar ook dat ik dit wil proberen.
Hij gaat om 20:00 in bed en slaap door tot 9:30 eet goed slaapt goed en huilt praktisch nooit (vergeleken met andere ouders voel ik me bijna schuldig om dit zo te zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
7ven schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 19:22:
Je kunt ook een paar skills bijleren.

Afgelopen jaar heb ik deze gedaan
- Klein vaarbewijs I
- Klein vaarbewijs II
- Lascursus MIG/Mag

Bucketlist op dit gebied
- Soldeercursus
- Robotica / machine aansturing met C# uitvogelen
- C rijbewijs halen
- Vliegbrevet (PPL) halen

Andere ideeën
- Nieuwe programmeertaal aanleren
- 3d modellen maken
- wiskunde studie volgen
- voor jezelf beginnen (ZZP of B.V.)
- muziek maken
- bij een vereniging gaan (muziek, voetbal, schaken)
- goede doelen steunen (met de handen) (voedselbank, oranjevereniging, stichting)
- iemand die je kent helpen die dat kan gebruiken (iemand in de schuld, een eenzame oudere, een zieke)
C rijbewijs en vaarrijbewijs vind ik wel een mooie toevoeging niet tot ik ooit iets met een vaarrijbewijs iets ga doen maar ge weet maar nooit.

Ok ben afgestudeerd als lasser dus die vaardigheden heb ik al, ik zou graag een specialisatie doen nog maar heb thuis geen plaats om hier iets mee te doen wegens te kleine woning maar op mijn huidig werk heb ik mig/mag tig en elektrode waar ik alles kan proberen dus komt goed uit 😃

Ben ook al even aan iets zelf op te starten maar weet niet als dit goed is want weet niet wat en zoveel tijd heb ik ook weer niet om erin te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
Thesur schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 20:15:
Herken mezelf hier wel in. "Vrije tijds besteding en een beetje bijverdienen". Voor mij vertaalde dat zich meer naar: Niet genoeg voldoening uit mijn 'simpele twee ploegen dienst baantje' halen. Heb geen idee wat voor werk je doet, maar mijn werk was ongeschoolt werk wat je bijna iedereen binnen een week kan leren. Dit werk was ook meer gericht op verdienen, terwijl ik zelf wel graag iets uitdagenders en met meer verantwoordelijkheid zocht. Zelf had ik ook het gevoel of kon ik dat, maar had geen diploma's.
Uiteindelijk ben ik na 7 jaar in de productie doorgegroeid naar productieleider en nu heb ik dat gevoel ook niet meer. Ik heb voldoening in mijn werk nu ik thuis kom, en wil nu vooral genieten en ontspannen.
Dit is eigenlijk wat ik ook meemaak nu.

Ik werk ook in 2 ploegen als process operator in de chemie (niet zo heel simpel) en ben ook nog niet heel lang bezig, wel is al bekend gemaakt dat ik kans maak ook om door te groeien tot teamleader het zich voordoet persoonlijk zie ik dit nu niet direct zitten omdat ik de ploeg waar ik mee werk me niet zo heel goed bij voel.

Ontspanning heb ik ook meer als genoeg thuis.

Sinds corona is opgedoken en de bediende mensen van thuis uit mochten werken ben ik hier meer en meer ook over beginnen nadenken.

Met mijn handen kan ik werken maar ik zou graag ook eens proberen als ik ook een 'bureauwerk' kan doen, ik twijfel vooral heel erg omdat ik altijd heel erg moeite heb gehad met leren en ik dus ook niet echt een goed diploma hierdoor heb kunnen behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
mwa schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 20:57:
Kinderen. Dan heb je dit probleem niet meer.
Ik heb een zoon van 1 jaar 🥲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco d
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 26-09 09:28
Koop een oud huis met een grote tuin. Tijdverdrijf verzekerd. En levert als investering misschien nog ooit wat op. Ben je alleen met één uurtje per dag niet klaar mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ries
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-07 16:52
Bij technisch tekenen en Tweaker, denk ik aan cursus Sketchup. Laagdrempelig en leuk toepasbaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:01
Je hebt voor je zelf al veel getekend i.v.m. een verbouwing aan je huis en je vond dat leuk.
Je wil in "verloren" uren geld verdienen.
Er zijn heel veel mensen die een verbouwing laten doen en daar tekeningen voor nodig hebben vanwege aanvraag vergunning.

Zie je em zitten?

Vergt wel het nodige inzicht wat de gemeente vereist m.b.t. tekeningen.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Pagina: 1