Ik ben op zoek naar meer informatie over de set 'The Disney Software Collection' die ik heb gekregen. Het is bestemd voor de pc en ongeveer 30 jaar oud (zie de foto's). Het betreft een forse doos waar momenteel hardware (the sound source), 11 diskettes (3,5"), instructieboekjes, en speltoebehoren in zitten.
Allereerst is het me niet duidelijk of de set compleet is. Nergens in de boekjes wordt vermeld hoeveel diskettes er in totaal in de doos horen te zitten. Daarnaast is er niet te vinden op welke manier de sound source precies op de pc moet worden aangesloten. Ik heb nog niets kunnen testen bij gebrek aan een pc uit die tijd.
Ik heb het internet al afgezocht voor meer informatie, maar is amper informatie te vinden. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Ik ben nieuwsgierig of alles compleet is. -knip- Alvast bedankt voor jullie reactie.
:strip_exif()/f/image/fvrA9dFe4MU76VwdD1057ygi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eNKsyNQY84gMiW3m85KgL37G.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sUjnj5NYs2lHimPKRajmb6mn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5NW2fudHaG6KxZq8zxHBOxZe.jpg?f=fotoalbum_large)
Allereerst is het me niet duidelijk of de set compleet is. Nergens in de boekjes wordt vermeld hoeveel diskettes er in totaal in de doos horen te zitten. Daarnaast is er niet te vinden op welke manier de sound source precies op de pc moet worden aangesloten. Ik heb nog niets kunnen testen bij gebrek aan een pc uit die tijd.
Ik heb het internet al afgezocht voor meer informatie, maar is amper informatie te vinden. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Ik ben nieuwsgierig of alles compleet is. -knip- Alvast bedankt voor jullie reactie.
:strip_exif()/f/image/fvrA9dFe4MU76VwdD1057ygi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eNKsyNQY84gMiW3m85KgL37G.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sUjnj5NYs2lHimPKRajmb6mn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5NW2fudHaG6KxZq8zxHBOxZe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KDcVGxWEDxcWIOx4ps9X0zM1.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 1% gewijzigd door Geronimous op 28-06-2022 18:28 ]