Best Buy Guides videokaarten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batteries4ever
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-10 13:32
nieuws: Videokaartprijzen naderen introductieprijs na daling met 20 procent s...
@Xtuv @Tomas Hochstenbach : wordt het geen tijd voor een "best buy guide videokaarten"?

B.v. op dit moment is de RX 6900 XT leuk geprijsd :) : ik zoek een ding voor VR, dus ray tracing laat ik voorlopig buiten beschouwing 8)7 . Zo'n prijs/prestatie curve, b.v. met en zonder RT, zou leuk zijn. ik ben gecharmeerd van de integratie met de prijzen, zodat elk puntje in de grafiek vrolijk mee wandelt met de laatste prijzen: iets wat "de buren" niet hebben! uiteindelijk geef je als gamer waarschijnlijk meer uit aan je kaart dan aan de CPU...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batteries4ever
Sorry! Ik meende me het vaag te herinneren zoeits gezien te hebben, zocht in de pricewatch en vond daar:
Beste laptops »
Beste processors »
Beste smartphones »
Beste desktops »
Beste monitoren »
Maar geen beste Videokaarten, dus dacht dat ik me vergiste en dat dat toch zo leuk zou zijn....
Misschien het best guides lijstje aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:56
Goed idee! Ik heb nog een GTX 1080 en speel tegenwoordig op 1440p / 144, en kan daar wel een upgrade voor gebruiken. Zeker de best buys met een brede orientatie zijn dan erg interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batteries4ever
Kan zijn... maar hier staat hij niet!
Pricewatch: Best Buy guides

De beste koop volgens de redactie en de community van Tweakers

Beste laptops »
Beste processors »
Beste smartphones »
Beste desktops »
Beste monitoren »

maar geen: "Beste videokaarten »"
En daardoor vond ik hem ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:09

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Dat overzicht is inderdaad niet compleet, en wijkt ook weer af van het lijstje op de frontpage. Maar met steeds meer BBG's is een complete lijst misschien ook niet handig, dus daar moeten we wellicht een slimmere oplossing voor bedenken.

@ikloon @boenkeijer Hebben jullie dit op de radar staan?
Pagina: 1