Beste Tweakers,
Ik ben in het bezit van een Sapphire Radeon RX580 Pulse (3 jaar oud). Deze maakt tijdens load een behoorlijke herrie, zoveel dat als ik met m'n headset op zit het nog steeds hoor. De dichte kast staat op 1 meter naast mij. Dus ik ging op zoek naar een manier om de fans te vervangen en kwam ik dit tegen:
:strip_exif()/f/image/yAKRqbYGAP45KAoJgrqShON6.jpg?f=fotoalbum_large)
Originele post op Reddit:
Foto's van die mod:
https://imgur.com/a/s5uTPDM
Iemand die een heel vergelijkbare kaart heeft aangepast met Noctua fans. Dat zou ik graag willen!
Mijn kaart:
:strip_exif()/f/image/LcEe7aTsFw92uH8kpgboxyE2.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar hoe doe ik dat? Als ik kijk op de website van Noctua bij dezelfde fan dan zie ik niet hoe je die uit elkaar zou kunnen halen. Sterker nog, Noctua geeft op hun FAQ aan dat de fans niet uit elkaar zijn te halen.
Ik heb de computer zelf in elkaar gezet, maar verder geen ervaring met modding. Dit is ook nog eens mijn eerste post op Tweakers.
Voor de volledigheid mijn setup:
Fractal Design Define Mini C (dicht)
ASRock B550M Steel Legend
Fractal Design Ion+ 560W Platinum
Sapphire Pulse Radeon RX 580 4GD5
Ik ben in het bezit van een Sapphire Radeon RX580 Pulse (3 jaar oud). Deze maakt tijdens load een behoorlijke herrie, zoveel dat als ik met m'n headset op zit het nog steeds hoor. De dichte kast staat op 1 meter naast mij. Dus ik ging op zoek naar een manier om de fans te vervangen en kwam ik dit tegen:
:strip_exif()/f/image/yAKRqbYGAP45KAoJgrqShON6.jpg?f=fotoalbum_large)
Originele post op Reddit:
Foto's van die mod:
https://imgur.com/a/s5uTPDM
Iemand die een heel vergelijkbare kaart heeft aangepast met Noctua fans. Dat zou ik graag willen!
Mijn kaart:
:strip_exif()/f/image/LcEe7aTsFw92uH8kpgboxyE2.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar hoe doe ik dat? Als ik kijk op de website van Noctua bij dezelfde fan dan zie ik niet hoe je die uit elkaar zou kunnen halen. Sterker nog, Noctua geeft op hun FAQ aan dat de fans niet uit elkaar zijn te halen.
Ik heb de computer zelf in elkaar gezet, maar verder geen ervaring met modding. Dit is ook nog eens mijn eerste post op Tweakers.
Voor de volledigheid mijn setup:
Fractal Design Define Mini C (dicht)
ASRock B550M Steel Legend
Fractal Design Ion+ 560W Platinum
Sapphire Pulse Radeon RX 580 4GD5
[ Voor 10% gewijzigd door imdv op 28-06-2022 12:06 ]