Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John1967
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 03-02 20:51
Goedemiddag,

Ik heb enkele slimme lampen in huis en kort geleden ook slimme rookmelders aangeschaft (ZSDR-850). De rookmelders werken via het Zigbee protocol en ik heb er een bridge bij. Ik wil alles gebruiken i.c.m. Google Home maar heb als ik dat op mijn computer (Windows 11) wil bekijken een Android Emulator nodig.
Ik heb hier nog nooit mee gewerkt en ben niet zo'n computerman. Is zo'n emulator een beetje te doen of is dat erg ingewikkeld?

Groet

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-05 20:30
Heb je überhaupt gezocht? Je vind enorm veel voorbeelden op internet en tekst+uitleg als je alleen al zoekt op de 2 woorden in de titel topic. Zo ja waar loop je dan tegen aan? Lukt er iets niet?

[ Voor 16% gewijzigd door corporalnl op 27-06-2022 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:37
Een Emulator (bijv. BlueStacks of Nox) is eigenlijk best makkelijk te gebruiken. Je zet het aan en het is gewoon een virtuele Android Smartphone, dezelfde omgeving alleen is de besturing met wat anders (muis IPV touchscreen).

Probeer het eens uit zou ik zeggen. Sommige apps draaien er mogelijk niet op, maar velen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:38
Android Studio (de officiële SDK voor Android) komt met een prima emulator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John1967
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 03-02 20:51
Ik heb wel wat gelezen maar kon niet ontdekken of het moeilijk was. Ik zal eens downloaden en kijken of ik eruit kom...